Gjest Budeia i byen Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Det er snart to år siden det ble slutt mellom meg og eksen, men vi har fortsatt en del kontakt i og med at vi er i samme venngjeng. Det har gått overraskende bra noe jeg tror vennene våre har satt pris på. MEN... Det siste halvåret har eksen hatt praksis i utlandet så kontakten har vært forholdsvis liten. Og løpet av den tiden har jeg fått en veldig nært forhold til en av hans kompiser. Vi er ikke sammen, men veldig gode venner og kanskje litt mer også?? Uansett. Nå som eksen er tilbake forandrer ting seg. Min gode venn er redd for hva kompisen hans si og har derfor trukket seg litt unna meg etter at han kom tilbake. Og jeg merker at jeg nesten er i ferd med å bli litt sjalu på eksen min! For selv om det i utgangspunktet var de som var venner føler jeg at eksen har "stjålet" en av mine beste venner og ødelagt det jeg tror kunne blitt veldig bra... Om to uker har jeg bursdag og planlegger en middag med venner og familie. Det er vel nærmest forventet av hele gjengen at eksen blir invitert, men jeg har ikke lyst til å ha han der... Er dette veldig slemt av meg? Jeg mener det har jo ikke vært noe problem for oss å omgås tidligere, men nå har jeg altså følelser for kompisen hans og det forandrer tydeligvis også forholdet mitt til eksen. For en suppe! Noen som har vært med på noe lignende og har råd eller alvorsord å komme med? Jeg er takknemlig for alt
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hva med å ta en prat med exen?? Fortelle hvordan det står til?? Selvsagt innformer kompisen hans. Hvis dere ikek har hatt problemer med å omgås før burde dere vel kunne prate sammen om hva du føler?? Tror det bare blir værre hvis du plutselig bare kutter ut exen. Falt for kompisen til en ex, men snakket ikke med exen først, og det gjorde alt værre....
I Grosny Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Er x`n din ordentlig x? Eller hører dere egentlig sammen, men har valgt å bryte bare av geografiske årsaker? Er dere enig om at det er slutt , eller har en eller to av dere lyst til å finne sammen igjen? Det virker som om ting er litt uavklart. Det er vanlig å stenge ekser ute av sin nærmeste omgangskrets .
Gjest TS Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Hei Joda, vi er nok ferdige med hverandre. Har ikke vært noe som helst som sier noe annet i løpet av de siste tor åra. Og det var han som gjorde det slutt. Kan kanskje være lurt å snakke med han om det ja... Men da må jeg også snakke med vennen og høre om det virkelig er noe å snakke om eller om det er jeg som har fått forhåpninger til noe som ikke er derr. Huff, så vanskelig alt skal være! Ingen som har en historie med lykkelig slutt etter å forelsket seg eksens kamerat? Kunne trengt en sånn nå
I Grosny Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Hei Joda, vi er nok ferdige med hverandre. Har ikke vært noe som helst som sier noe annet i løpet av de siste tor åra. Og det var han som gjorde det slutt. Kan kanskje være lurt å snakke med han om det ja... Men da må jeg også snakke med vennen og høre om det virkelig er noe å snakke om eller om det er jeg som har fått forhåpninger til noe som ikke er derr. Huff, så vanskelig alt skal være! Ingen som har en historie med lykkelig slutt etter å forelsket seg eksens kamerat? Kunne trengt en sånn nå Hvis noen skal snakke med din x , så er det kameraten /frieren din. Han kan si til x at han synes at du er søt, og spørre han om han har noe problemer med at han ønsker å få deg. Hvis du snakker med x, så må det være fordi du heller vil ha han en den nye gutten din. Jeg vet ikke hvorfor x slo opp, men det å slå opp er en såpass alvorlig sak at x neppe er noe skikkelig mann for deg. Ikke noe å satse på.
I Grosny Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Min gode venn er redd for hva kompisen hans si og har derfor trukket seg litt unna meg etter at han kom tilbake. Noen som har vært med på noe lignende og har råd eller alvorsord å komme med? Jeg er takknemlig for alt Hvorfor er vennen din redd x? Er x slem mot rivaler?, Eller vil han bare unngå å såre en venn? Det er litt pinglete å ikke å tørre å kysse deg foran mr x. Eller kanskje det bare er hensynsfullt???? Akkurat nå tror jeg du skal ringe x, og si at du synes din frier er søt. Da kommer x til å svare at han er veldig , veldig glad for at han tar vare på deg, og ønske dere stor lykke og kjærlighet. Jeg har også en x. Mitt største ønske om henne er at hun finner en god mann. Jeg ønsker henne det beste, men noen andre må gi det til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå