VesleBråka Skrevet 3. september 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 3. september 2003 HJELP sier nå jeg........ kan ikke skjønne at det er så veldig viktig hva folk har på seg. Jeg er mere opptatt av at folk skal føle seg vel og kose seg i bryllupet mitt jeg' date=' enn at de har akkurat de og de klærne. De aller fleste (iallefall alle i våre familier og våre venner) pynter seg da når man skal i bryllup[/quote'] Jojo, men dette er en tråd om kleskoder, hvilke som finnes og hva de enkelte står for på generelt grunnlag. Har ikke sagt en pøkk om hvorvidt folk skal tvinge andre til å følge en kleskode eller ikke :blunke: Noen som har sett på lenkene mine over (meg som gjest)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 4. september 2003 #42 Del Skrevet 4. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 4. september 2003 #43 Del Skrevet 4. september 2003 Du vet, noen av oss har klasse, andre ikke.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #44 Del Skrevet 4. september 2003 Galla er helt utelukket hos oss. Galla er jo latterlig i alle andre forsamlinger enn kongelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #45 Del Skrevet 4. september 2003 En avsporing: Lurer på hvorfor sjakett er såpass langt ned på listen, jeg synes nemlig det er det mest staselige herreantrekket som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 4. september 2003 #46 Del Skrevet 4. september 2003 Kommer helt an på i hvilke kretser du er !!!!! En behøver ikke akkurat å være kongelige :evil: Men alle har lov til å mene hva de vil :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms_lisa Skrevet 4. september 2003 #47 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg skal selvsagt ha brudekjole og mannen min skal ha sjakett' date=' og vi ønsker ingen i smoking. Med mørk dress som kleskodeks, vil det være overtramp dersom noen stiller i smoking.[/quote'] Ser at noen har vanskeligheter med å se hva som er viktig i denne verden. Et overtramp er når homofile blir banket halvt til døde p.g.a. sin legning, når afroamerikanere blir satt i fengsel fordi de er svarte, når staten fratar fattige arbeidere i Mexico jobbene sine og kaster dem på gaten, når menn voldtar kvinner som går i miniskjørt og frister dem, når pakistanske menn heller bensin over sine kvinner og tenner på.. At noen stiller i smoking i et bryllup hvor kleskodeksen er mørk dress, har like liten betydning som om det snør mye eller sinnssykt mye på en kald vinterdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. september 2003 #48 Del Skrevet 4. september 2003 For oss kan folk komme i grilldress med himersdonken under armen assa ...men spøk til side - min kjære har på seg mørk dress med brokade vest i samme farge som matcher brudekjolen (man har da stiiiiiiiiiiiiiiil for fanden ) og hans forlover har også samme brokadevest. ...også regner man jo med at folk børster støv og møll av sine pene kjoler/dresser/bunader etc etc.....tar en kam gjennom håret og møter opp med MASSE godt humør og party-spirit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms_lisa Skrevet 4. september 2003 #49 Del Skrevet 4. september 2003 For oss kan folk komme i grilldress med himersdonken under armen assa ...men spøk til side - min kjære har på seg mørk dress med brokade vest i samme farge som matcher brudekjolen (man har da stiiiiiiiiiiiiiiil for fanden ) og hans forlover har også samme brokadevest. ...også regner man jo med at folk børster støv og møll av sine pene kjoler/dresser/bunader etc etc.....tar en kam gjennom håret og møter opp med MASSE godt humør og party-spirit Deg har jeg virkelig sansen for, dere kommer til å få et kjempebryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 4. september 2003 #50 Del Skrevet 4. september 2003 ...også regner man jo med at folk børster støv og møll av sine pene kjoler/dresser/bunader etc etc.....tar en kam gjennom håret og møter opp med MASSE godt humør og party-spirit MEGET GODT SAGT Jeg bøyer meg i støvet, og tar en kam gjennom håret til ære for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. september 2003 #51 Del Skrevet 4. september 2003 Deg har jeg virkelig sansen for, dere kommer til å få et kjempebryllup Hehe...takk takk Ja - jeg håper jo også at brudlaupet blir til alles forventninger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 5. september 2003 #52 Del Skrevet 5. september 2003 MEGET GODT SAGT Jeg bøyer meg i støvet Helt enig med Scorpina og Snurre. Det viktigste er at folk kommer og er i godt humør. Vet at alle "våre" pynter seg så mye de føler seg vel med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå