Gå til innhold

Hvordan sprute mer ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og kjærsten min har hærlig sex sammen, men vi ønsker mer sprut begge to. Jeg leste på ett forum for en tid tilbake at det var noe man kunne spise , jeg lurer på om det var Zink tabletter for å øke dette, altså selve sædvesken ?, men bare lurte på om det er noen andre som vet om dette fungerer eller har andre tips som dere har hatt positive erfaringer med ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg vet om noe som kan gjøre at du spruter mer. Isåfall har dette funket veldig på meg. Når det er sagt, så har nok dette mye med kosthold generelt å gjøre, iom at en dårlig sædkvalitet vil føre til mindre sædvæske. Noe jeg imidlertid er ganske sikkert på, er at egg, speilegg, gir mer sæd. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg kan bekrefte det. Fortalte det til noen venner for et par år siden, noe de fant svært interessant. Her forleden, fortalte han ene meg at dette faktisk var sant! Han hadde spist mye egg en periode, og i denne perioden hadde han ejakulert mye mer sæd enn han vanligvis gjorde. Mulig det er en liten placebo inne i bildet, men det skader i hvert fall ikke å prøve! Lykke til med spruten

Skrevet
Hei du. Jeg vet om noe som kan gjøre at du spruter mer. Isåfall har dette funket veldig på meg. Når det er sagt, så har nok dette mye med kosthold generelt å gjøre, iom at en dårlig sædkvalitet vil føre til mindre sædvæske. Noe jeg imidlertid er ganske sikkert på, er at egg, speilegg, gir mer sæd. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg kan bekrefte det. Fortalte det til noen venner for et par år siden, noe de fant svært interessant. Her forleden, fortalte han ene meg at dette faktisk var sant! Han hadde spist mye egg en periode, og i denne perioden hadde han ejakulert mye mer sæd enn han vanligvis gjorde. Mulig det er en liten placebo inne i bildet, men det skader i hvert fall ikke å prøve! Lykke til med spruten

Takker og bukker for tipset:) Skal kjøpe meg en 12 pakning:) vet du hvor mange dager iforveien du må spise disse eggene før det har noen virkning ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...