Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har jeg time hos en frisør jeg aldri har vært hos før. Skummelt! Da jeg skulle bestille time spurte hun om jeg ville klippe vekk mye. Jeg sa fort nei... Klippe vekk det slitte i tuppene, men ellers beholde lengden. Sa at jeg vil klippe det opp for å få mer volum, men at jeg ikke var sikker på frisyre. Så det får vi se på i morgen...

Nå er håret veldig langt og klippet i mer v-form enn rett av.. Det er tykt, men det ser tynt og slapt ut siden det er så langt. Bittelitt fall, spesielt foran.

"Oppklippet hår" forbindes ofte med oppklippet bare foran, fant jeg ut etter å ha søkt litt. Det jeg ønsker er litt forskjellige lengder over hele håret. Veldig oppklippet foran synes jeg ikke passer til meg.

Ser bilder av jenter med bølger, som tydelig har litt oppklippet hår (forskjellige lengder kalles det kanskje heller?), men finner ingen bilder der jeg ser hvordan de ser ut rett før de har bølget det.

Jeg finner ingen bilder som jeg kan ta med å vise henne, eller i det minste forklare ut ifra.

Håret bør se ok ut uten at jeg har noen produkter i det. Selv om jeg av og til lager bølger i det, og vil bli flinkere til det etterhvert, så hender det oftest at jeg bare dusjer, tørker det i "håndkleturban", børster det og lar det være.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisørene hadde bøker med frisyrer for flere år siden, vet ikke om det fortsatt er vanlig!

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg ville sagt at jeg var ute etter litt mer struktur i håret, men det er kanskje ikke sikkert alle forstår hva jeg mener da. :)

Uansett, hvis du virkelig er innstilt på å ha et fint hår finner du da et bilde? Det finnes jo tusen blogger og sladresider med daglige bilder av kjendiser og pene folk, hvorav mange har fin sveis.

Endret av Glynis
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Har du prøvd å lete etter bilder inne på www.hairfinder.com? Der har de veeeeldig mange forskjellige bilder, så man skulle tro du kunne finne noe der?

Lykke til da, hvertfall! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...