Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 på fredag var jeg ute med min kjære - følte meg skikkelig vakker faktisk; var "lett" i kroppen, følte meg slank og pen. i dag føler jeg meg som en oppblåst ballong; "kjenner" fett overalt og synes jeg ser ut som et dass.. hehehe... enda jeg vet jeg ikke akkurat har lagt på meg 10 kilo siden freda, er det nettopp slik det føles... må legge til at jeg har mensen også da. men rart det der; hvordan man ene dagen føler seg skikkelig topp, og et par dager føler en ser ut som deigklump...
Gunilla Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Hehe. Kan ikke annet enn å slutte meg til dette! Akkurat sånn synes jeg at jeg har det også!
Gjest Alive Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Det er jo ganske vanlig å føle seg oppblåst når mensen kommer, i tillegg til hormonene som raser i kroppen og får en til å tenke teite tanker Sånn er vi kvinner nå en gang...
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Enig, ganske rart hvordan ting funker! Jeg har det også sånn: føler meg slank og sylfide en dag, men dagen etter kan jeg føle meg som en oppblåst potetsekk. RART!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå