Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg holder på å strikke en lue med hullmønster, denne , og det går stort sett fint selv om det er første gang jeg strikker med kast og slikt. Men jeg ser at når jeg strikker " 1 kast, ta 1 m løs av p som som om den skulle strikkes r, 2 r sm, løft den løse m over, 1 kast ", som beskrevet i mønsteret, blir hullet/kastet på høyre side av "stolpen" endel større enn det på venstre side Jeg prøver nå å stramme mer når jeg strikker denne biten, men det ser ikke ut til å bli noen forskjell. Noen tips til hva jeg gjør feil og hvordan jeg kan unngå dette? Jeg tror ellers at jeg strikker nokså jevnt.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg vil ikke på noen måte undervurdere folk her inne, men vil anbefale deg siden til norsk strikkeforum: http://www.freeforum101.com/papirkurven/in...rum=papirkurven Der har jeg fått svar på alle mine spørsmål og jeg er det jeg vil kalle en nybegynner.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Tusen takk for tipset Det er sikkert noen på KG som har kunnskap til å svare meg, men ikke sikkert noen ser tråden, så kjempefint med et godt stikkeforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå