Gjest luremegpå Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg skulle bare farge eller stripe håret. ( håret er litt slitt). Fikk beskjed om at jeg måtte avfarge det, så hun deretter kunne farge det. Jeg tok avfaring, deretter to forskjellige brunfarger, som de blandet i håret. Når dette var skylt ut , var ïkke frisøren fornøyd, og hun måtte farge det igjen, Jeg satt der i 3 timer, og mye av den tiden hadde hun andre kunder, + at ei nyanatt lærling ( jobbet en uke) gjorde halve jobben på håret mitt. Er det bare meg, eller var dette sygt dyrt?? Dette er en butikk i kjede. Endret 21. januar 2010 av luremegpå
DDuck Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Synes ikke det var dyrt Avfarging er en dyr og langtekkelig prossess, og farging på langt hår koster også litt ekstra.. Jeg ville nok tatt samme prisen i min salong
Gjest Gudinna Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns det hørtes kjempedyrt ut! Jeg tok avfarging OG farget det etterpå og betalte 1400 kr...
Gjest luremegpå Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Synes ikke det var dyrt Avfarging er en dyr og langtekkelig prossess, og farging på langt hår koster også litt ekstra.. Jeg ville nok tatt samme prisen i min salong Men historien kort: Jeg kom til time, jeg sa jeg ikke vistte om jeg ville farge eller stripe når jeg ringte så da at de skulle de sette av god tid. . Hun valgte å farge håret, men var slurvette, hardhendt og hadde satt av 45 min til dette. Så kom den neste kunden hennes, så hu fikk lærling så har vært der i to dager til å gjør det på meg. Så når hun vasket håret, var hun ikke fornøyd og velger å farge det igjen, og får lærlingen til å gjøre det, for hun har andre kunder. Så sitter jeg der i tilsammen tre timer. Nei, jeg synes det var dårrlig kundeservie, og altfor urimelig pris.
Gjest luremegpå Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Men historien kort: Jeg kom til time, jeg sa jeg ikke vistte om jeg ville farge eller stripe når jeg ringte så da at de skulle de sette av god tid. . Hun valgte å farge håret, men var slurvette, hardhendt og hadde satt av 45 min til dette. Så kom den neste kunden hennes, så hu fikk lærling så har vært der i to dager til å gjør det på meg. Så når hun vasket håret, var hun ikke fornøyd og velger å farge det igjen, og får lærlingen til å gjøre det, for hun har andre kunder. Så sitter jeg der i tilsammen tre timer. Nei, jeg synes det var dårrlig kundeservie, og altfor urimelig pris. Hun brukte maks ti min på å avfarge det. Er det lang prosess;)?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Men historien kort: Jeg kom til time, jeg sa jeg ikke vistte om jeg ville farge eller stripe når jeg ringte så da at de skulle de sette av god tid. . Hun valgte å farge håret, men var slurvette, hardhendt og hadde satt av 45 min til dette. Så kom den neste kunden hennes, så hu fikk lærling så har vært der i to dager til å gjør det på meg. Så når hun vasket håret, var hun ikke fornøyd og velger å farge det igjen, og får lærlingen til å gjøre det, for hun har andre kunder. Så sitter jeg der i tilsammen tre timer. Nei, jeg synes det var dårrlig kundeservie, og altfor urimelig pris. Det hadde jeg aldri funnet meg i, det er frisøren som har gjort en feil, hvis hun setter i "feil" farge, er ikke det noe du skal betale for, dessuten, hvis det var en lærling som utførte mye av jobben, skal du også få avslag i prisen pga. det. Og uansett var det ALT for dyrt. du burde gå dit å klage både på service og på pris.. også burde du absolutt finne deg en annen frisør. Men selvfølgelig lønner det seg alltid å spørre om prisen før du setter deg i stolen.
Gjest luremegpå Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det hadde jeg aldri funnet meg i, det er frisøren som har gjort en feil, hvis hun setter i "feil" farge, er ikke det noe du skal betale for, dessuten, hvis det var en lærling som utførte mye av jobben, skal du også få avslag i prisen pga. det. Og uansett var det ALT for dyrt. du burde gå dit å klage både på service og på pris.. også burde du absolutt finne deg en annen frisør. Men selvfølgelig lønner det seg alltid å spørre om prisen før du setter deg i stolen. Hehe, greien er at hun satte ikke i feil farge, men for lite farge, så hu måtte farge hele håret om igjen., Men jeg spurte hvor mye det kostet når jeg ringte, da sa hun ca 700. Men allikevel, nei sitter her og er lei meg, for dette var mye penger for meg. Og sånn som du sier, når lærlingen gjør halve jobben, skal man ha avslag. Og jeg sa til henne, du ruinerer meg ikke nå, så sa hu neida, litt dyrt bli der, men ikke veldig dyrt. Jeg er sjokkert! I tillegg til dårlig kundeservice, manglende tid og kunnskap. akk ja...what to do? Endret 21. januar 2010 av luremegpå
DDuck Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Men historien kort: Jeg kom til time, jeg sa jeg ikke vistte om jeg ville farge eller stripe når jeg ringte så da at de skulle de sette av god tid. . Hun valgte å farge håret, men var slurvette, hardhendt og hadde satt av 45 min til dette. Så kom den neste kunden hennes, så hu fikk lærling så har vært der i to dager til å gjør det på meg. Så når hun vasket håret, var hun ikke fornøyd og velger å farge det igjen, og får lærlingen til å gjøre det, for hun har andre kunder. Så sitter jeg der i tilsammen tre timer. Nei, jeg synes det var dårrlig kundeservie, og altfor urimelig pris. Det er kansje mye for en slik behandlig slik som du skriver det her. Og elendig service også, men hun kunne jo også sendt deg ut med den første fargen uten at noen av dere var fornøyde. Nei hvis du er så misfornøyd så bør du jo absolutt dra tilbake å klage Og som nevnt før her, så kan det lønne seg og bli enige om en pris på forhånd slik at begge parter vet hva de har å forholde seg til Hadde dere blitt enige om max 700kr, s skulle frisøren ha holdt seg innenfor den prisen. Hun brukte maks ti min på å avfarge det. Er det lang prosess;)? Da skjønner jeg virkelig ikke hva hun har gjort.. det kan knapt kalles en avfarging... Når jeg avfarger tar det mellom 30-60 min, alt etter ønsket resultat
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Hehe, greien er at hun satte ikke i feil farge, men for lite farge, så hu måtte farge hele håret om igjen., Men jeg spurte hvor mye det kostet når jeg ringte, da sa hun ca 700. Men allikevel, nei sitter her og er lei meg, for dette var mye penger for meg. Og sånn som du sier, når lærlingen gjør halve jobben, skal man ha avslag. Og jeg sa til henne, du ruinerer meg ikke nå, så sa hu neida, litt dyrt bli der, men ikke veldig dyrt. Jeg er sjokkert! I tillegg til dårlig kundeservice, manglende tid og kunnskap. akk ja...what to do? Det er vel farging som koster 700. Så kommer klipp, striper og sånn i tillegg-
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Det er vel farging som koster 700. Så kommer klipp, striper og sånn i tillegg- Ts har vel ikke klippet, stripet og sånn med håret? Hvor står eventuelt det?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Eh ja dette var dyrt!! Hadde jeg vært deg hadde jeg gått tilbake å klaget
Gjest luremegpå Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Hei Jeg har klaget , men hun sa jeg kunne få gtais klipp. Jeg er ikke utakknemlig, men får 1900 kr, forventer jeg iallfall penger for avfargingen, som er helt unødvendig. Sitter å irriterer meg enda, for det er ikke så stor forandreing. Men jeg har sendt brev til daglig leder i den kjeden, men ikke fått svar enda. Jeg håper virkelig ingen andre opplever å bet så dyrt, og så dårlig kundebehandling.. Burde skjems over at de ikke klarer svare på klagen min og!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Hva skjedde med klagen din? Fikk du noe svar?
RedFox81 Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Ser at det er en gammel tråd, men jeg betalte 1700 kr for farging engang, og da var det hos en læring. De sa at håret mitt var så porøs at de måtte bruke ekstra mye hårfarge, og derfor ble det dyrt. Da farger jeg heller håret hjemme eller går til frisør i utlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå