Søtpotita Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Eg er litt lei av jeanstights no og ynskjer å kjøpe meg ein ny jeans. Tenkjer då på slim jeans..og som ikkje går noko særleg ut. Nokon som har nokon brenneheite tips til korleis merke eg kan sjekke ut (uavhengig av pris)?
Søtpotita Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2010 Æsj, eg la den visst i feil "underforum"... Kan ein moderator vere så snill å flytte den til "Klær, sko og mote" eller kva det heiter? Takk
Honesty Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er nok ikke 100% up to date etter å ha vært gravid, men jeg vil fortsatt slå et slag for gode, gamle Acne Hex.
Søtpotita Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er nok ikke 100% up to date etter å ha vært gravid, men jeg vil fortsatt slå et slag for gode, gamle Acne Hex. Ja, eg hadde Acne i tankane Korleis er modellen Hex?
Glynis Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg synes Nudies Tight Long John eller hva de nå heter er aldeles fortreffelige.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Ja, eg hadde Acne i tankane Korleis er modellen Hex? Den er helt rett og trang hele veien:) Ganske høy i livet, jeg synes den er akkurat passe, man trenger ikke å tenke på at man kommer til å flashe noen hvis man bøyer seg f.eks. En annen favoritt i samme snitt er Tiger of Sweden, Skogsbær. Er lenge siden jeg har sett den nå, men finner jeg den igjen blir det min neste jeans:)
Pjukset Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Jeg synes Nudies Tight Long John eller hva de nå heter er aldeles fortreffelige. Enig! Kjøp for guds skyld 1 str for liten, de vides ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå