Gjest TS Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei! Er det noen som vet om det finnes butikker i Hønefoss som selger ID Bare Minerals-produkter (foundation)? (jeg har prøvd å søke/google, uten hell)
Aryia Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Mange hudpleie/skjønnhetssalonger selger ID hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Troor jeg har sett det på parfymeriet på Kuben uten at jeg kan garantere det.
Jade Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Hvis du allerede vet fargen (og vet at du tåler den), så kan du kjøpe full size billigere på nett. Både i Norge og i utlandet! Parfymelle selger det ihvertfall her jeg bor. Vet ikke om det gjelder hele landet. Koster vel rundt 430,- for en boks *grøsse*
Gjest Heidie Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Hvis du allerede vet fargen (og vet at du tåler den), så kan du kjøpe full size billigere på nett. Både i Norge og i utlandet! Parfymelle selger det ihvertfall her jeg bor. Vet ikke om det gjelder hele landet. Koster vel rundt 430,- for en boks *grøsse* ja det ER til å grøsse av! huff. grensa mi går på 150 kr for en foundation altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå