Gå til innhold

Lader til Ipod shuffle?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_T.k_*
Skrevet

Hei.

Jeg har en ipod shuffle som lades ved at jeg tar den inn i pcen, men jeg vil gjerne ha en vanlig lader(stikkontaktlader) for når jeg skal reise og ikke vil ha med pcen...

Er det noen som vet om dette finnes? Eventuelt hvor det kan kjøpes?

Har sett at de har slike ladere til vanlig ipod, iallefall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg har en ipod shuffle som lades ved at jeg tar den inn i pcen, men jeg vil gjerne ha en vanlig lader(stikkontaktlader) for når jeg skal reise og ikke vil ha med pcen...

Er det noen som vet om dette finnes? Eventuelt hvor det kan kjøpes?

Har sett at de har slike ladere til vanlig ipod, iallefall....

Hei

Avogtil er Google din beste venn. Det tok noen sekunder å finne DENNE

...men...nå fikk du jo hjelp her også så :-)

Skrevet

Hvilken ipod shuffle har du? 2, 3 eller 4 generasjon? Det finnes ladere til alle disse, men lettere å hjelpe deg med linker dersom jeg vet hvilken ipod shuffle du har. Linken i innlegget over er grei nok, men du trenger muligens noe i tillegg for å lade nettopp din shuffle.

Skrevet
Hvilken ipod shuffle har du? 2, 3 eller 4 generasjon? Det finnes ladere til alle disse, men lettere å hjelpe deg med linker dersom jeg vet hvilken ipod shuffle du har. Linken i innlegget over er grei nok, men du trenger muligens noe i tillegg for å lade nettopp din shuffle.

TS trenger bare en "erstatter" for sin PC

Altså bare et sted å plugge usb-enden inn i...og da passer laderen i linken over til både 2, 3 og 4 gen shuffle

Gjest Gjest_T.k_*
Skrevet

Takk for svar, men det var ikke sånn veldig billig på nettet, med frakt og slik, er det noen vanlige butikker man kan kjøpe disse?

Fant ikke på elkjøp iallefall...

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Har hørt at www.clasohlson.no har sånne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...