Gå til innhold

Dere som har tatt permanent...

Fremhevede innlegg

Skrevet

HELE HÅRET MITT FALT AV PGA PERMANENT!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med frisørtimene da? De fleste frisører forlanger jo å få vaske håret før klipp, selv om det vasket samme morgen.

Får man frisører til å bare bruke balsam, og kanskje tom. medbragt balsam?

En frisør jeg spurte sa at de er så nøye på hårvasken fordi de er redde for de dyre saksene sine.

Skrevet (endret)

Er det noen som har forslag til merker på balsam som egner seg til balsammetoden? Både til vask og etterbehandling.

Og hva er plopping som Problematique skriver om?

Må man bruke stylingprodukter etterpå, og i så fall hvilke? Jeg har tynne hårstrå med bølger. Noen ganger ordenlige krøller hvis jeg bruker nok tid på det.

Endret av leirbål
Gjest Problematique
Skrevet

Leirbål, jeg kan sende deg en PM senere i dag, med mye info :)

Men genrelt når det gjelder frisørtimer, lar man dem styre på, og vasker håret med renseshampo neste gang man vasker håret selv :)

Skrevet

Leirbål: det finnes en lang og ganske informativ tråd her inne som heter noe sånt som "jeg vil bli shampofri". Skulle ha funnet den og lagt ut link, men jeg får det ikke til. Kommer bare feilmelding når jeg trykker på linken... :klø:

Mye bra spørsmål og svar der, men First Price balsamen kan man ikke bruke lenger. Jeg pleier å bruke Neutral balsam eller balsamen fra Coop X-tra:)

Gjest Problematique
Skrevet

Franck Provost balsamen, den orange (extreme repair eller noe slikt) er en fantastisk vaskebalsam, den varer evig, og skummer faktisk litt :)

Det blir forresten ingen klaging på meg idag, jeg har ikke tid til å dra ned... Så da rekker jeg det ikke før tirsdag.

Gjest Problematique
Skrevet

Jaja folkens, da har jeg vært der nede idag...

Det var ikke mye serviceinnstilling fra daglig leder akkurat. Hun var litt overbærende og nedlatende mot meg, men satte opp en avtale neste uke for å "vaske, kure og se på" håret, og så diskutere hva som evt skal gjøres med det... Samboeren min ble litt irritert og presset litt på det en frisørvenn av oss sa (vennen vår ble totalt SJOKKERT når han så håret mitt, og hørte at de ikke bare hadde tatt seg betalt for det, men ikke gitt meg noe gratis produkter eller noenting...), han maste litt om at de i det minste burde gi meg noen produkter. Daglig leder forandret seg til iskald bitch som var dobbelt så nedlatende og rett og slett superbitchy mens hun forklarte samboeren min at "jeg kan ikke bare gi tilbake penger til enhver persom som kommer inn og er litt misfornøyd, det skjønner da vel du og...". Så joda, nå gleder jeg meg veeeeldig til neste tirsdag altså... :sjenert: Fy faen jeg ble forbanna over måten hun snakka til samboeren min på altså!

Skrevet

Hva med å kontakte forbrukerombudet?

Gjest Problematique
Skrevet

Har det i tankene. Om det ikke går bra på tirsdag, kommer jeg nok til å prøve meg litt høyere opp i Tango-systemet først. I det minste for å gi de beskjed om den utrolige dårlige kundeservicen jeg har blitt utsatt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...