Kjetil S. Skrevet 21. januar 2010 #1 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvilken type stemme foretrekker du at andre mennesker har? Enkelte gaper og roper, mens andre snakker mykt og lavt. Det finnes også de som snakker mye og fort, mens andre snakker svært lite og veldig sakte. Vi har alle hver vår måte å snakke på, men hvilket tonefall og hva slags kommunikasjonsform ville du selv ha foretrukket ved en eventuell ny partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 21. januar 2010 #2 Del Skrevet 21. januar 2010 Sånn stemme som alver har i Ringenes Herre. Behagelig. Liker også sånne rolige "tutorial"-stemmer^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Del Skrevet 21. januar 2010 Alt annet enn en "Loudtalker" er ok - vet om ei grusom stemme som underholder hele pendlertoget hver morgen. Det som gjør det verre er alt det meningsløse som kommer ut. Er mer opptatt av hva som blir sagt av en potensiell. Og hvordan det blir sagt. Vel, styrer kankje unna en veldig nasal stemme i molldur - det er vel litt dystert i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #4 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg regner med at du har en "rolig og myk" stemme du da, siden alternativet var folk som "gaper og roper". Og så sier alle det du har også blir du så fornøyd atte, for da får du hevet selvtilliten din et hakk. Det er da ingen som liker noen som gaper og roper. Fins en god del mellomting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2010 Alt annet enn en "Loudtalker" er ok - vet om ei grusom stemme som underholder hele pendlertoget hver morgen. Det som gjør det verre er alt det meningsløse som kommer ut. Hehe... Skulle ha vært artig å være på det toget og å ha ertet opp den personen der littegranne, vet jeg..!!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvilken type stemme foretrekker du at andre mennesker har? Enkelte gaper og roper, mens andre snakker mykt og lavt. Det finnes også de som snakker mye og fort, mens andre snakker svært lite og veldig sakte. Vi har alle hver vår måte å snakke på, men hvilket tonefall og hva slags kommunikasjonsform ville du selv ha foretrukket ved en eventuell ny partner? I alle fall ikke slike høye, skingrende, glassknusende fistelstemmer som så mange unge jenter har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #7 Del Skrevet 22. januar 2010 Dyp og melodiøs..Liker ikke lyse stemmer på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. januar 2010 #8 Del Skrevet 22. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korvald Skrevet 22. januar 2010 #9 Del Skrevet 22. januar 2010 Foretrekker myk, men ikke kraftløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #10 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg regner med at du har en "rolig og myk" stemme du da, siden alternativet var folk som "gaper og roper". Og så sier alle det du har også blir du så fornøyd atte, for da får du hevet selvtilliten din et hakk. Det er da ingen som liker noen som gaper og roper. Fins en god del mellomting. Det var litt ledende spørsmål ja. Jeg liker folk som snakker klart og tydelig. Synes mange - spesielt jenter - snakker altfor mykt og søtt sånn at det blir for lavt, for fomlete, for usikkert. Man må ha litt presence/tilstedeværelse, kreve litt respekt og vise selvtillit i stemmen. På menn liker jeg en veldig dyp stemme, på jenter synes jeg det er fint med litt hes men feminin og sexy (type Lindsay Lohan/Pink). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå