Gå til innhold

NÅ ER JEG FORBANNA!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en kunde på tlf. som var så ufyselig som det er mulig å være. Frekk som få, og direkte stygg i munnen + jævla sleip!!!

Hun presterte å si at hun kan mere om min jobb og mine produkter en meg!! Har jobbet her snart 8 år så jeg veit hva jeg prater om!!!

"Hvis du ikke vet at xxxxxxx er xxxxxx så burde du kanskje lære deg mer om tingene du selger" sa hun !?! Og det hun sier er som å si at: joda flagget vårt i norge er sort, gult og grønt, Det bare vet jeg det!!!

Sånne ufyselige drittfolk burde skamme seg. Tonen var fra første stund ufin og nedlatende. Nesten alt hun sa var dritt om meg eller mine produkter.

Etter en lang tids "jabbing og høfflig samtale" hvor jeg pent prøvde å forklare henne hvordan ting var, fikk jeg beskjed om at "kunden alltid har rett"!!

Nei, sa jeg. Ikke her i firmaet! Her har nemlig de ansatte som har gått på kurs og lært om spesifike krav og regler, og annet produktinformasjon alltid rett. Jeg har dessuten dette produktet hjemme og vet at det du sier er helt feil.

Og med den respektløse innstillingen du har til oss og våre ansatte, så er du ikke velkommen til å handle hos oss lenger.

Adjø! Så la jeg røret pent på, og fortalte det til sjefen som sa "Det er greit det Titti, du er en tålmodig engel, så hvis du nå fikk nok så må det ha vært ille!" Puh... Ble litt lettere i skuldrene da. Flott sjef jeg har igrunn!

Husk det dere andre her på KG, den i andre enden av røret har noen ganger mere innsikt i tingene en deg! (men det er nok ingen her inne som er ufyselige mot andre sånn som henne) :sjarmor:

Takk for nå, over til kaffebordet med meg for å sladre om sure kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...