Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei! Kan noen hjelpe meg litt her, sitter litt fast. For noen månder siden ble det slutt mellom meg og min samboer over 4 år. Det føles ut som luften har gått ut av meg. Møter opp til faste avtaler/jobb. Men når jeg er hjemme for meg selv, gjør jeg ikke annet enn å sitte i en stol se i luften/tv. Spør venner om jeg skal bli med på noe gjør jeg det, men er ingenting som går på eget intiativ. Føler meg ikke sånn kjempe trist, bara nøytral.. Noen som har noen råd hvordan jeg kan komme meg ut av dette. Prøver å tenke posetivt, men klarer liksom ikke å reise meg opp å gjøre noe. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Noen som har en ide hvorfor jeg er slik, har aldri følt meg så tiltaksløs
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Huff, dette hørtes ikke særlig gøy ut.. Tror du trenger et par fyllekuler for å være helt ærlig Stikk ut på byen sammen med noen venner og bli kjent med nye folk! Da vil det lysne skal du se! Kanskje møter du noen nye å satse på også!
Kjetil S. Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Tristhet, depresjon og kjærlighetssorg tar jo bare den tiden det tar uansett, liksom. Men, så er det jo ekstra godt å få leve litt igjen etterpå... :-) Bare la hjertet ditt tømme seg helt før du på nytt begynner å tenke på å fylle det opp igjen! :-)
Gjest ts Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Huff, dette hørtes ikke særlig gøy ut.. Tror du trenger et par fyllekuler for å være helt ærlig Stikk ut på byen sammen med noen venner og bli kjent med nye folk! Da vil det lysne skal du se! Kanskje møter du noen nye å satse på også! Prøver å gå ut, men jeg tror jeg er tidenes party pooper for øyeblikket Er ikke den livlige festen jenten jeg pleier å væra, å har mest lyst til å bare gå hjem å legge meg. Men får vel prøve litt til, har gått litt lengre tid nå
Gjest ts Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Tristhet, depresjon og kjærlighetssorg tar jo bare den tiden det tar uansett, liksom. Men, så er det jo ekstra godt å få leve litt igjen etterpå... :-) Bare la hjertet ditt tømme seg helt før du på nytt begynner å tenke på å fylle det opp igjen! :-) Trodde ikke det skulle ta så lang tid, er litt utålmodig av meg. Har lyst å gå ut å ha det gøy, men får det ikke helt til. Frustrerende.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Det at du har lyst ut og ha det gøy er jo et steg i riktig retning bare det =) Tror nesten du bare må fortsette som du har, og så plutselig så merker du forskjellen. Det er bra at du er med på det som vennene dine inviterer deg på, men kanskje du kan prøve å ta initiativ selv også. Føles tungt, men så er det jo greit når en først er i gang. noen måneder er kanskje lenge, men så var dere jo også sammen i 4 år. ta enda litt mer tid til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå