Nilma Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg lurer på å kjøpe meg en foodprocessor, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge. Etterhvert har jeg planer om å kjøpe en kjøkkenmaskin av typen Kenwood Major eller liknende, men akkurat nå er jeg på jakt etter noe som kan lette rasping, mosing osv. I utgangspunktet hadde jeg tenkt på en maskin som denne, men synes denne kanskje ser mer interessant ut siden den også har bakebolle og hurtigmikser. Spørsmålet er om en sånn alt-i-ett-tingest kan være tilnærmet like bra som de ulike funksjonene hver for seg. Blir veldig glad hvis noen har erfaringer eller tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har en Braun K3000, en slik alt-i-ett maskin. Ulempen med den er at den har litt for liten bakebolle. Når jeg (en sjelden gang) baker brød ønsker jeg å få full stekeovn (3 brødformer), og da synes jeg bakebollen er litt i minste laget. Det går med et nødskrik, men ikke mer heller. Og da jeg engang laget Ingers rugbrød til 3 brødformer, var den rett og slett for liten. Men til pizzadeig og mindre ting er den suveren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har "alt" av kjøkkenmaskiner, og må erkjenne at min Philips Facilio er den jeg bruker mest. Den hakker, kutter, rasper, visper, rører, og har i tillegg en løs blender som kan settes på toppen. Den er hendig i størrelse og lett å rengjøre, og blir derfor brukt adskillig mer enn større, dyrere maskiner. Jeg har også en tradisjonell Kenwood-maskin, men denne tas bare frem når jeg skal lage store bakedeiger o.l. som Philips Facilio er for liten til å håndtere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har den samme som Valla pluss en helt tradisjonell Kenwood. Er enig i at Braun har liten bakebolle, men nå er det såpass sjelden at jeg lager store brøddeiger, så for min del går det greit. Er veldig fornøyd med Braun, men når sant skal sies, så er det nok Kenwooden som blir brukt mest likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå