Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller i det hele tatt bli sammen med ei dame. Det er rett og slett ei farlig felle man ikke lett kommer ut av. Å få seg kone er rett og slett ei ekte felle man burde ungå for en hver pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha...jaja det er godt vi er forskjellige da! Du får ha ett godt liv som enslig!

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen gidder å gifte seg. I mine øyne burde ekteskap forbys det burde være fengselstraff for de som gifter seg

Gjest Mann på 44
Skrevet
Eller i det hele tatt bli sammen med ei dame. Det er rett og slett ei farlig felle man ikke lett kommer ut av. Å få seg kone er rett og slett ei ekte felle man burde ungå for en hver pris.

Når en kjenner lukten av dem og kjenner den myke deilige huden så vet i allefall jeg hvorfor JEG er gift:-)

Skrevet
Når en kjenner lukten av dem og kjenner den myke deilige huden så vet i allefall jeg hvorfor JEG er gift:-)

Men trenger ikke gifte seg for å kjenne den myke delige huden eller lukten av dem.

Skrevet

:sarkasme:

Jeg skjønner ikke hvorfor damer gidder å gifte seg. :filer: For en felle å måtte tilbringe resten av livet med en sutrete taper som ikke gjør en dritt. Vi burde fryse ned spemen deres og drepe hele gjengen. Hvem trenger menn? Vi har hjernen og kroppen til å kunne leve uten dem.

Skrevet
? Vi har hjernen og kroppen til å kunne leve uten dem.

Problemet er at dem ed kropp ikke har hjerne og de med hjerne ikke har kropp

Og hvem skulle drepe edderkoppene ?

Skrevet
Å få seg kone er rett og slett ei ekte felle man burde ungå for en hver pris.

Litt OT, men lell:

hehe, ikke vært oppmerksom på orddelingsartigheten ektefelle - ekte felle før :)

Skrevet
Litt OT, men lell:

hehe, ikke vært oppmerksom på orddelingsartigheten ektefelle - ekte felle før :)

Jeg tror den orddelingsfeilen var med vilje.

Skrevet
Man kan ta på/lukte uten å være gift med dem!
Skrevet (endret)

Tenker nesten likt vi da - <--- bare omvendt! mener det er ei felle med et mannfolk:p

Endret av Siiw
Skrevet
:sarkasme:

Jeg skjønner ikke hvorfor damer gidder å gifte seg. :filer: For en felle å måtte tilbringe resten av livet med en sutrete taper som ikke gjør en dritt. Vi burde fryse ned spemen deres og drepe hele gjengen. Hvem trenger menn? Vi har hjernen og kroppen til å kunne leve uten dem.

AMEN..! :skratte:

Skrevet
Tenker nesten likt vi da - <--- bare omvendt! mener det er ei felle med et mannfolk:p
Hva går fellen ut på, vi menn vil bare ha sex med dere, ikke noe mer?
Skrevet
Man kan ta på/lukte uten å være gift med dem!

Men det er synd og da kommer man til Helvete, så det så.

Skrevet
Problemet er at dem ed kropp ikke har hjerne og de med hjerne ikke har kropp

Og hvem skulle drepe edderkoppene ?

Saken er vel heller, som kjent, at de uten hjerne tror at de med kropp mangler hjerne.

Hvorfor beholde menn bare fordi det er gøy å få de til å tro at de er umistelige pga. edderkopper?

Skrevet
Hva går fellen ut på, vi menn vil bare ha sex med dere, ikke noe mer?

En mann vil alltid forbli et barn. Men da med de mest patetiske barnlige egenskaper.

Skrevet
En mann vil alltid forbli et barn. Men da med de mest patetiske barnlige egenskaper.
Hva med "fellen"?
Skrevet
Hva med "fellen"?

Vi later som om vi er oppegående, men når vi er gift forvandler vi oss til komplette retards :gjeiper:

Skrevet
Vi later som om vi er oppegående, men når vi er gift forvandler vi oss til komplette retards :gjeiper:
Vi vil jo ikke gifte oss?
  • 2 uker senere...
Skrevet

Haha, hver sin smak:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...