Gå til innhold

Flaut....og vondt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snubla idet jeg skulle ut av en butikk, hadde masse poser i hendene og plutselig strener jeg ut av kurs og poser og varer flyr veggimellom.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror nesten jeg ikke har turt og se på de andre folkene engang jeg hihi..

Skrevet

Haha!

Jeg kan faktisk ikke komme på tilfeller hvor jeg har gjort slikt, inni butikker, men jeg gikk og gnålte om søskna mine måtte passe seg slik de ikke falt(vi gikk tur, vi tre: Jeg på 17, de på 5 og 3).. Så fyker jeg til helv*** nedover

Det var ikke så flaut egentlig, men stoltheten ble litt såret. Jeg går og gnåler om å gå forsiktig for her er det farlig, så går de helt fint mens jeg faller :ler:

De hadde det iallefall moro..

Jeg var også på en flyplass for 2 år siden. I London. Så sier jeg bare for kødd til vennene mine: I'm going to bomb the fucking airport

Jadda.. hele personellet av politimenn kom stormendes mot meg, med sånn gigantiske gevær og balltre.. Haha! Men de forstod fort at jeg var bare en tåpelig jentunge på 15 år som var litt korttenkt :ler:

Men broren min har gjort noe ala det dere skriver om, han gikk på hodet inn i en glassvegg i stockholm. Vi som var inne holdt jo på å dø av latter, men han stakkar hadde det jo vondt :lur:

Gjest jålemor
Skrevet

denne tråden var jo passe gammel, da! moro, lell :fnise:

jeg hadde en slags romantisk flause når jeg var seksten.

søt gutt kommer syklende mot meg i stor fart, og vi fikk massevis av øyenkontakt :hjertesmil:

når vi hadde passert hverandre, var det tid for en siste titt, og til min store glede snudde han seg han også!

noe som resulterer i følgende scenario:

jeg kræsjer inn i eneste hinder i mils omkrets, nemlig en avdanket lyktestolpe. stort smell. hardt. vondt. neseblod.

han suser rett inn i et relativt lavt gjerde, og flyr av.

siste blikk... jeg blør neseblod og har verdens største kul på gang, og han ligger inni en fremmed hage, med en småbulket sykkel utenfor.

åhh... vi burde selvfølgelig giftet oss! litt av en "hvordan møttes dere, da?"-historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...