chimp Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Er d mulig??? :o Var ute i lunsjpausen idag et ærend i en butikk, forlater kassa og går mot utgangsdøra, samtidig som jeg putter vekslepenger på plass i lommeboka, TOTALT i mine egne tanker (TYDELIGvis, har skjedd så mye rart på d private plan i helga), og våkner ikke opp før jeg dundrer INN I!!! glassdøra m et brak, kastes bakover og holder på å gå i dørken!!! Å fytte katta, SÅÅÅ svimmel og kvalm som jeg ble!!! Måtte stå og lene meg mot veggen et øyeblikk for å se hvordan d gikk! Folk så helt forskrekket ut rundt meg og kom løpende til for å sjekke om d gikk bra m meg. Snørr og tårer rant, så jeg visste ikke om d var neseblod, men d var bare snørr, men fikk en diger kul i panna!!! Så hvis d var noen KG’ere i samme butikken, vet dere herved hvem CHIMP er !!! :oops: Andre her som har greid en sånn praktflause???
Tusenfryd Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...er=asc&start=15 Står om en pinlig en i dagboken min...
Gjest Alive Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Uff da...det der er ganske flaut ja... Har faktisk opplevd nesten det samme selv, men det var i en annen mann med handlekurv...og han gikk i bakken :o Jeg strena av gårde og var kjempestressa, og gikk rett inn i denne stakkars fyren. Det teite var at han ble kjempesint på meg
chimp Skrevet 1. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2003 Uff da...det der er ganske flaut ja... Har faktisk opplevd nesten det samme selv, men det var i en annen mann med handlekurv...og han gikk i bakken :o Jeg strena av gårde og var kjempestressa, og gikk rett inn i denne stakkars fyren. Det teite var at han ble kjempesint på meg Herlig! Ser d for meg....!!!
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Næmmen stakkars chimp'en. Det hørtes ikke helt godt ut!
Gjest dorian Skrevet 1. september 2003 #7 Skrevet 1. september 2003 Dakar chimp! :o Jeg fikk en gang en sånn knekk i ankelen som man får av og til hvis man trår litt skjevt, hadde masse å bære på og bare kastet meg til siden for å få igjen balansen. Det førte til at jeg holdt på å dytte ei dame foran bussen da jeg traff henne i sideflesket :o Eneste grunn til at hun fremdeles lever er at dorian klamret seg fast rundt halsen hennes mens han sakte ség ned på bakken. Hun var ikke blid, altså dorian - the sudden attacker!
Malou Skrevet 1. september 2003 #8 Skrevet 1. september 2003 Jeg tror at moralen i historien er at man skal være forsiktig når man beveger seg ute blant folk for det kan jo være at Dorian eller Alive er i nærheten. Også skal man helst ikke være en glassvegg... Men jeg har da gått på speilet i klesbutikker mens jeg har tenkt; Se, enda mer klær! :oops: Jennifer
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2003 #10 Skrevet 1. september 2003 Jeg gikk og var så oppslukt med å skravle en gang at jeg gikk på en SVÆR stolpe på Nationaltheatret. Driiiiiit vondt, og morsomt, lo og gråt samtidig.
manji Skrevet 1. september 2003 #11 Skrevet 1. september 2003 Jeg må være kjedelig. Kan ikke komme på noen tilfeller der jeg har gjort sånne ting. Min halvbror gikk alltid rett inn i glass vinduet og verandaen, men det er det eneste jeg kan komme på
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #12 Skrevet 1. september 2003 en gang så jeg en jævlig gammal mann som tryna inne i en svingdør som går rundt.. sånne som er på kjøpesentre vet dere...han gikk for sakte hverfall og tryna noe jævlig men jeg lo ikke jeg jeg måtte jo jælpe gammærn
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #13 Skrevet 1. september 2003 en gang så jeg en jævlig gammal mann som tryna inne i en svingdør som går rundt.. sånne som er på kjøpesentre vet dere...han gikk for sakte hverfall og tryna noe jævlig men jeg lo ikke jeg jeg måtte jo jælpe gammærn meg
chimp Skrevet 1. september 2003 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2003 Dakar chimp! :o Jeg fikk en gang en sånn knekk i ankelen som man får av og til hvis man trår litt skjevt, hadde masse å bære på og bare kastet meg til siden for å få igjen balansen. Det førte til at jeg holdt på å dytte ei dame foran bussen da jeg traff henne i sideflesket :o Eneste grunn til at hun fremdeles lever er at dorian klamret seg fast rundt halsen hennes mens han sakte ség ned på bakken. Hun var ikke blid, altså dorian - the sudden attacker! Men jeg bynte faktisk å le sjøl midt oppi d hele, selv om jeg ikke visste enda om jeg kom til å spy!!!
Midnattsol Skrevet 1. september 2003 #16 Skrevet 1. september 2003 Ehm.. :oops: Har vel knalla inn i en glassdør jeg og en gang, helt i mine egne tanker. Det var en verandadør og jeg var alene, men det var VONDT og flaut så jeg måtte stå de et øyeblikk for å skjønne hva som virkelig var skjedd.
murmeldyret Skrevet 2. september 2003 #17 Skrevet 2. september 2003 Føler med deg! En gang jeg gikk gjennom en sånn svingdør, selvfølgelig helt oppslukt i mine egene tanker, var jeg litt for rask og kræsja i glasset da jeg trodde jeg var gjennom. Vodt var det. Enda værre var det at 3 fyrer holdt på å le seg ihjel av meg etterpå :oops:
Anglofil Skrevet 2. september 2003 #18 Skrevet 2. september 2003 Huff da!Stakkar deg!Håper det går bedre nå..! Klemz fra:
chimp Skrevet 2. september 2003 Forfatter #19 Skrevet 2. september 2003 Jotakk! D ga seg jo etterhvert, såpass at jeg gikk på trening t o m, som planlagt! Idag er jeg temmelig øm i pannebraksen, men kulen i panna har trukket seg tilbake! Ellers er jeg fit for fight!!!
*Lavendel* Skrevet 4. september 2003 #20 Skrevet 4. september 2003 Stakkars Chimp.....men jeg må innrømme at jeg sitter her og småhumrer litt for meg selv.... :oops: ....over det jeg leser nedover her, ikke bare Chimp..... :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå