Gjest Gjest_cath_* Skrevet 21. januar 2010 #1 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er spm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 21. januar 2010 #2 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har hørt en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 21. januar 2010 #3 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg vil tro det kommer an på hvilken hårtype? Jeg er ingen ekspert men jeg kurer minimum 2 ganger i uka pga tørt og farget hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 21. januar 2010 #4 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, det kommer helt an på hvilken hårtype du har og hva håret ditt har gjennomgått. F. eks. et nylig bleket og stripet hår, har da fått en hard gjennomgang, så er det lurt å kure det ofte. Gjerne annenhver dag eller noe, helt til håret er blitt stabilt igjen. Ellers kan en kure det 2 ganger i uken. For et normalt hår, en gang i uken. Håret kan bli litt tungt av kuring, så ikke ta mer enn nødvendig. Nå finnes det jo en del leave- in kurer som sitter i etter så og så mangen vask, så da er det jo ikke noe poeng å ta kur i når kuren faktisk sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. januar 2010 #5 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg pleier å si til kundene mine at om håret ikke er spesielt slitt eller fælt så holder det en gang hver 14.dag. Om man føler man trenger mer skal det holde me en gang i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 23. januar 2010 #6 Del Skrevet 23. januar 2010 Går og for ein gong pr veke. Har farga og litt tørt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 det kommer vel an på hvor ofte du vasker håret. hvis du vasker det annenhver dag holder det med hårkur 1-2 ganger i uken. det står også ofte på den hårkuren du evt har : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #8 Del Skrevet 24. januar 2010 Litt på siden, men hvilke kurer anbefaler dere? Jeg bruker egentlig aldri kur for håret (bruker John Frieda shampo og balsam for brunt (farget) hår og en økologisk om hverandre), får skryt av frisøren for sunt hår, men ser at det kan bli tørt i kulda og slitt når det er litt lengde på det. Så kunne godt tenkt meg et par tips Vet ikke helt hårtype, men har altså jevnt over sunt halvlangt, ganske tykt hår som jeg farger med ikkepermanent hårfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå