Gjest litjtupp Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg bare mååå få det ut! Jeg er så utrolig glad!! Leiligheten min i Trondheim (eller bøttekottet på 30 kvm om du vil) er endelig solgt! Etter 6 mnd med en megler som ikke gjorde stort, byttet jeg megler. Og tror dere ikke at han solgte leiligheten etter 1 (EN) visning?? Og til prisantydning! Jeg er så glad så glad
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg vil heller si kondolerer til den som har kjøpt et bøttekott på 30 kvm. Så små leiligheter burde det ikke vært lov å omsette. Kvadratmeterprisen på slike leiligheter er jo ran, spør du meg. Hva tenker folk på som kjøper slike leiligheter? TS? Hvorfor kjøpte du den? Tjente du noe på den når du solge, gikk du i null eller tapte du?
Gjest litjtupp Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg vil heller si kondolerer til den som har kjøpt et bøttekott på 30 kvm. Så små leiligheter burde det ikke vært lov å omsette. Kvadratmeterprisen på slike leiligheter er jo ran, spør du meg. Hva tenker folk på som kjøper slike leiligheter? TS? Hvorfor kjøpte du den? Tjente du noe på den når du solge, gikk du i null eller tapte du? Hahahaha! Morsomt sagt Grunnen til at jeg kjøpte en pitteliten leilighet var rett og slett fordi jeg ikke hadde råd til en større leilighet (var single og nyutdannet). I Trondheim er prisene hinsides all sunn fornuft, både ved kjøp og leie av leiligheter. Hvis jeg skulle leid en like stor leilighet i samme område hadde jeg måtte betalt rundt 8.000 kr... Gikk i et lite tap på den, men ikke mer enn at jeg faktisk har det på konto og kan betale det ut når oppgjøret er ferdig. Er veldig glad for at den er solgt nå, og på en måte angrer jeg meg for at jeg overhode kjøpte den. Men på en annen måte måtte jeg jo ha en plass å bo, og nå ser banken på meg som en god og ryddig kunde etter å ha betalt alt i tide osv. Jeg og min kjære har nå en meget god renteavtale med banken for den nye leiligheten vår En dyrkjøpt erfaring, men ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå