Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg elsker gutten min så utrolig høyt!! :rødme: Vi har vært sammen i 3 år, samboere i 2, og jeg blir bare mer og mer glad i han!! Er uendelig glad for at han er min, og jeg er hans Skjønne, herlige gutten min
Pepe Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Huff jeg blir litt deprimert av alle de sørgelige trådene, men trøster meg med at det er fordi mange sikkert oppsøker et slikt forum når de har behov for å få ut frustrasjoner. Jeg ELSKER min kjære :D Og vi har det faktisk veldig bra.
Gjest Marlo Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Tror du leser så mange triste tråder fordi det er sjeldent man lager ett innlegg om alle de bra tingene i hverdagen, men når man opplever noe trist og leit, så søker man ofte råd i diverse foraer. Jeg syns også jeg har verdens beste mann. Han er virkelig en trygghet og støtte for meg, han er min sparringspartner og min beste venn, min elsker. MEN...vi har våre dårlige dager også. Han kan irritere vettet av meg noen dager, han kan såre meg noen dager, men det betyr ikke at han er en dårlig mann. Det kan være fordi jeg har en dårlig dag, han har en dårlig dag og det tilsammen blir en dårlig kombinasjon.
Gjest MikeWaters Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Samboeren min har også verdens beste mann
Gjest CookieMonster Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Nei, du er ikke den eneste som synes det
Gjest Spinell Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Tror du leser så mange triste tråder fordi det er sjeldent man lager ett innlegg om alle de bra tingene i hverdagen, men når man opplever noe trist og leit, så søker man ofte råd i diverse foraer. Det tror jeg også. Jeg er veldig fornøyd med mannen min og ville ikke hatt noen annen. Han er ikke perfekt, og det er ikke jeg heller. Det vi har av feil og mangler kan vi fint leve med, og han har utrolig mange flere og viktigere positive egenskaper enn negative. Nå er ikke jeg blant de som går og leter etter feil, heller, og synes ikke verden går under om mannen min fiser eller piller seg i nesen i ny og ne. I tillegg til de riktig triste historiene synes jeg det er enkelte som har for høye forventninger og lager problemer av bagateller. Endret 21. januar 2010 av Spinell
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Jeg er også lykkelig forelsket i verdens beste mann :rødme: Så lykkelig at jeg også hadde lyst til å lage en tråd om det og rope det ut, så det var fint noen andre har gjort det
Bintou Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Min mann er verdens beste :rødme: Renslig er han også :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Mannen min er verdens beste. I dag fikk jeg et resultat som er verdt å feire - han kom hjem med to fulle bæreposer, jeg fikk en flott gave, og nå står han på kjøkkenet og lager en treretters middag. Han har allerde vært i vinskapet og hentet en god flaske vin jeg har fått et glass av. Han tar over alt husarbeid i periodene jeg har det travelt. Vanligvis gjør han omtrent halvparten, om ikke mer. Han forteller meg flere ganger i uka hvor pen jeg er, og hvor glad han er i meg, og hvor stolt han er over jobbprestasjonene mine. Jeg tenker stadig på hvor glad jeg er i han. Er en av oss på reise en helg savner jeg han mye. Jeg fatter ikke at enkelte gleder seg til en kveld alene. Vi har det så gøy sammen. Vi finner på noe morro hver helg. Vi drar på utenlandsturer, fjellturer og diverse små og store utflukter. Eller vi kan sitte hjemme og storkose oss med ett brettspill. Han henter i barnehagen hver dag, slik at jeg kan jobbe og komme hjem til ferdig middag på bordet. (jeg tar "morgenskiftet") Nå har vi vært sammen i ni fantastiske år.. Så samlivsforumet holder jeg meg stort sett langt unna. Kan jo bli deperimert og paranoid av mindre....
Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 jeg har også verdens beste gutt! ham gjør ikke alt det som personen over meg gjør her, men han er perfekt for meg ! han er en støtte for meg i en vanskelig tid eg går gjennom, jeg elsker ham.. men det har vi ikke sagt til hverandre enda, og jeg vet ikke om jeg tør være først :D uansett, verdens beste gutt!!
Gjest gjest_a Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 Dette var en hyggelig tråd Jeg har også (for meg) verdens beste kjæreste! Hver morgen spør han meg om hvordan jeg har det, og det er også noe av det siste han spør om før vi legger oss. Han åpner dører og holder jakken for meg, lager middag og passer alltid på at jeg har det som aller best - til alle tider. En manne-mann som gjør meg så glad og fornøyd hver eneste dag..ah.. :rødme: Og det minner meg på at jeg må ASAP takke han for at han er den han er
Gjest -lykkelig gjest- Skrevet 21. januar 2010 #15 Skrevet 21. januar 2010 Koooselig tråd! Jeg er også en av de heldige med verdens beste kjæreste Han er så bra på alle mulige måter! Føler meg så heldig som har han i livet mitt. Han er definitivt en keeper! 1 og et halvt år, and many more to come <3
Gjest fare Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 jeg synes også min kjæreste gjennom ni år er verdens beste mann, og jeg er forelsket enda. men det betyr ikke at vi alltid har hatt det kjempebra, eller at jeg aldri har tvilt på forholdet oss mellom. hvordan han er som person - og at han er fantastisk sier jo ingenting om vårt samspill og vår kommunikasjon - hverken på gode eller dårlige dager. jeg vet han synes jeg også er verdens beste, men jeg vet godt at det er omstendigheter som til tider kan bli vanskelig for han. og da skriver folk inn her, når omstendighetene og samspillet to mennesker mellom ikke alltid fungerer perfekt. det har vært tider hvor jeg har tvilt veldig på forholdet, og likevel synes han var verdens mest fantastiske mann - OG jeg hadde masse sterke følelser for han, tilogmed forelskelse. men vi hadde det ikke bra SAMMEN. forskjell på det.
Ethereal Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 Slenger meg på her. Mannen min er verdens fineste
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #19 Skrevet 21. januar 2010 Alle har verdens beste og fremdels ender 50% av de med den perfekte mann i skilsmisse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå