Gå til innhold

Toffifee

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kaia_*
Skrevet

Lurer på hvorfor jeg sitter og stapper innpå 10 biter av denne herlige konfekten på en torsdag formiddag............jeg som skulle vente til lørdag...må vel være fordi jeg har rester fra jul og at det er verdens beste sjokiskonfekt :-) Eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag, lørdag, kjært barn, mange navn. Om du allikevel skulle spist disse 10 bitene så har vel dagen ingenting å si, du har bare mindre på lørdagen :fnise:

Skrevet

Sinnsykt gode....klarer IKKE begrense meg. Derfor kommer de aldri inn i mitt hus igjen....det samme med ostepop, bannlyst det og;) !!

Skrevet
Sinnsykt gode....klarer IKKE begrense meg. Derfor kommer de aldri inn i mitt hus igjen....det samme med ostepop, bannlyst det og;) !!

Selv kunne jeg hatt begge disse liggende lenge uten at de hadde blitt rørt, men har mine godsaker som Kindersjokolade og Candy King sjokoladene som ikke får ligge i fred så kjøper inn til helgene og det gjør jeg bevisst :popcorn: Så forstår godt hva du mener =)

Gjest Supermimz
Skrevet

Toffifee er utrolig godt. Det jeg elsker ved denne konfekten er teksturen, hvordan den er myk og samtidig sprø. Nam...Nå fikk jeg lyst på toffifee!

Skrevet

Det beste er at det er så mye moro med toffifee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...