Gå til innhold

Brudens sang/tale

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Tror du han hadde sagt noe annet? :wink:

Ja, jeg kjenner mannen min så godt at han hadde fortalt meg i ettertid om han ikke synes det var noen god måte å gjøre det på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

skremmende att du er inne på bryllupsforumet 2ÅR etter att du giftet deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Eller er du kanskje skilt og skal gifte deg igjen???Håper det..........det er i hvertfall en forklaring......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skremmende att du er inne på bryllupsforumet 2ÅR etter att du giftet deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner hva du mener, men det er da strengt tatt bare 1 år siden vi var i 2002.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he he :hoho::hoho::hoho::hoho:

Hva skjer her egentlig ?

Til gjest, syns du ikke det litt skremmende med de som begynner å chatte over 2 år før de skal gifte seg, og har ordnet:

kirke

kjole

lokale

meny

Skal selv gifte meg om 6 måneder og har ennå INGEN kjole :o

Men jeg er veldig treig da, det første jeg gjorde da jeg fikk vite at jeg skulle gifte meg, var å bestille en bryllupsreise på 3 uker langt vekk. Elsker å reise, ikke charter :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skremmende att du er inne på bryllupsforumet 2ÅR etter att du giftet deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Eller er du kanskje skilt og skal gifte deg igjen???Håper det..........det er i hvertfall en forklaring......

:hoho: Vi har nå akkurat hatt 1 års bryllupsdag, så først kan det være greit å lære seg å telle gjest. :ler:

Jeg har ikke så store interessen av å være her inne lenger og denne diskusjonen har vært oppe før... Nå er jeg innom av os til og grunnen er at jeg synes det er artig å hjelpe folk og gi tips til dem. Vet at mange setter pris på akkurat dette. Men hovedgrunnen til at jeg er her er at jeg driver med en form for salg av noe knyttet til bryllup (og nei, dette er ikke egenreklame), og jeg synes det derfor er greit å følge litt med her inne på hva folk faktisk er opptatt av og ulike trender!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at andre kan ha andre meninger og oppfatninger av ting enn deg?

Du har ikke monopol på sannheten, vet du.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det rart det e krig i verdn, sei no berre eg!!!!!!!!!

E det mulig å vær så uhøflig mot folk på nett??

Men det e vel kansje førr at "gjest" itj tørs å si ka a mene in real life det, stakkars

Itj bry dæ, Tex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...