EmmaK Skrevet 26. april 2002 #1 Del Skrevet 26. april 2002 Er det noen her inne som engasjert i midtøsten konflikten? Isåfall kunne jeg godt tenke meg å høre konkret hva den dreier seg om...Skjønner at det er vanskelig å foklare kort å godt, men kunne dere i allefall prøve? Føler at jeg bare for en side av saken gjennom norsk media, å kune virkelig tenke meg å høre litt om hvorfor og når dette egentlig startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zorro Skrevet 26. april 2002 #2 Del Skrevet 26. april 2002 Ved å lese norske nyheter får man ikke et dybde bilde av situajonen i midt-østne, eller i andre utenrikssaker. Jeg leser mest i The New York Tims. Den er meget god på alle nyheter. Det NYTimes skriver får betydning også for de involverte. De har en ganske lang artikkel om Israelsk-arabisk krishistorie. Verdt å lese selv om den er litt lang og engelsk. http://www.nytimes.com/2002/04/22/internat...anted=print12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 29. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2002 Takker så mye for flott link, Zorro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå