Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Brandnameskincare (top rated), dette var en meget god og samarbeidsvillig selger. Fører i allefall Jan Marini, Dermalogica, skinescentuals, MD formulations og Bare Escentuals. Sikker vinner for de som er helt "noob" på eBay. Du kan sende en mail til selgeren med alle de produktene du vil ha om du skal ha flere, bruk eksakt navn som i annonsen, også vil du få en faktura via PayPal av dem. Veldig enkelt. Definitivt handle fra de igjen
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 jeg har fått Jan Marini produkt med utgått dato fra denne selgeren, Brandnameskincare. Definitivt ikke samarbeidsvillig seller.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 jeg har fått Jan Marini produkt med utgått dato fra denne selgeren, Brandnameskincare. Definitivt ikke samarbeidsvillig seller. Det var jo fryktelig kjipt. Snakker vi 2-3 måneder eller år?
lillelilje Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Noen av mine lagrede selgere jeg har vært fornøyd med: joliebeautystore - Har fine og billige OPI neglelakker better_makeup_for_less - Samme som nettbutikken med samme navn, greit om man skal kjøpe for over 200 kr pinkdaisygirls - Ekte MAC med rask levering, veldig fornøyd beauty_usa - hudprodukter Sjekk ut bloggen min, den er helt fersk
Aryia Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 skincare_ave - kjøpt Exuviance herfra skindepot - samme som over queen.4.a.day - kjøpt UDPP fra. Har ikke fått varen enda, men den ble sendt ganske raskt. photolady72 - har JMOprodukter. Sikkert ren flaks, men produktet ble sendt iløpet av to timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå