Gå til innhold

Jeg har plutselig begynt å se så gammel ut:(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Asta_*
Skrevet

Jeg er 31 år. Je har to barn og har hatt ganske mye nattevåk de siste årene. Og det har begynt å sette sine spor. Før jeg fikk nummer to, fikk jeg høre at jeg så ung ut. Jeg ble ofte spurt om legg på polet. Før jeg fikk nummer en, ble jeg ofte tatt for å være rundt 2o- selv om jeg var 27.

Men nå derimot... Folk tror jeg er ELDRE enn jeg er! Det gjør meg trist! Jeg ser det jo selv også. Håret har falmet og tom begynt å bli grått enkelte steder. Jeg ser dratt og sliten ut. Tjukkere har jeg også blitt.

Når alt dette nattevåket gir seg, finnes det da håp om at jeg kan se yngre ut igjen? Altså som den alderen jeg faktisk har og ikke eldre liksom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg tror ikke at du automatisk vil gå tilbake til å se ut som før, dessverre. Du har født to barn, og har passert 30 år, så kroppen din har forandret seg på mange måter. Kan du se yngre ut igjen? Ja, det kan du! Men du må nok begynne å gjøre en liten innsats og begynne å ta vare på deg selv (igjen).

Gå til frisøren, farg håret og få en kledelig hårklipp. Invester i gode hårpleieprodukter så håret holder seg blankt og friskt.

Du bør også investere i gode hudpleieprodukter tilpasset din hud. Rynkene kommer før eller siden uansett, men en velpleid hud ser alltid yngre ut.

Pass på kostholdet ditt og få nok frisk luft og mosjon.

Kjøp deg noen nye, fine klær som passer til den kroppsfasongen og størrelsen du har nå. Selv om du har lagt på deg noen kilo, er det ingen grunn til å gjemme seg bort i kjedelige og fargeløse klær.

Og til sist: Rett deg opp i ryggen og smil! Da både føler du deg bedre og ser bedre ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...