Avalon Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 har sett på blivakker.no, der har de to hudpleie kits som jeg vurderer å prøve. Har kombinasjonshud, får kviser og har sorte prikker. Det ene kitet er fra Dermalogica, heter clean start. Står det er for tenåringer. Det andre er fra md formulations, og er for acne på voksen hud. Er usikker på hvilken jeg skal velge, er 23år, hva synes dere?
Ping! Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Jeg ville nok valgt MD formulations. Liker ikke ting som "er for tennåringer" av en grunn, er sikkert gode produkter men.
Perledrøm Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det ser ut som det teoretisk sett ikke Dermalogica som produserer Clean Start - les her. Nå har jeg aldri hørt om Clean Start, men det kan virke som om noen ønsker å bruke det gode ryktet til Dermalogica Litt skeptisk, merker jeg. Sikkert gode produkter altså, uten at jeg egentlig vet. Jeg ville ha valgt md - de er rå på uren hud. Endret 21. januar 2010 av Perledrøm
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Dersom du har lysst til å kjøpe produktene lovlig til samme pris, lese noen gode råd, få rask og trygg levering anbefaler jeg http://www.cleanstart.no som er leverandør av Clean Start i Norge. Clean Start ble lanser 12. februar på Health & Beauty, Lillestrøm. Mer info på facebook også: Clean Start Norway. Dersom du ønsker å prøve produktene før du kjøper de er det mer enn 50 hudpleieklikker som har tatt inn Clean Start bare siden fredag – og ja, fortsatt til samme pris som overalt ellers.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Det er Dermalogica som har produsert Clean Start by Dermalogica. Ja Dermalogica har et bra rykte – Best i verden på hudpleieprodukter. Les mer om Clean Start på www.cleanstart.no Clean Start er den eneste komplette hudpleieserie for tenåringer!!!
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Info til deg, en 50 åring og en fjortis har ikke samme hudtype Og bør derfor behandles forskjellig. Clean Start er for tenåringer! Jeg ville nok valgt MD formulations. Liker ikke ting som "er for tennåringer" av en grunn, er sikkert gode produkter men.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Info til deg, en 50 åring og en fjortis har ikke samme hudtype Og bør derfor behandles forskjellig. Clean Start er for tenåringer! Nå er ts 23 og ikke 50 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå