Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 http://shopyourcloset.files.wordpress.com/...pired-belts.jpg Det er meningen at disse skal festes der hvor man er tynnest, altså midjen, ikke sant? Har sett så mange som går med lignende rett under puppene.. Omtrent slik, hehe: http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/04/12/vaktmet.jpg Det synes jeg er utrolig stygt! Heter det ikke til og med MIDJE-belte da?
LukaFrost Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Noen har høyere midje enn andre. Mitt smaleste punkt er i alle fall ikke så veldig langt under puppene, slettes ikke over magen.
Gjest Marlo Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Samme som personen over meg. Jeg er smalest rett under puppene, derfor har jeg beltet der. Syns det ser helt okey ut også. Hvorfor bry seg om folk som ikke går helt etter manualen i livet? TS burde finne seg noen riktige problemer i livet
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Noen av toppene mine ser fjåsete ut om jeg skal bruke midjebelte der midjen er minst, derfor pleier jeg å bruke de smalere variantene lengre opp. Det å bruke de bredeste typene rett under puppene blir litt.. "Push-up".
aline Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Har sett mange som bruker midjebelter rett under bysten jeg, og ser ikke helt problemet med det. Enten er det der man faktisk er smalest, eller det er der man synes det er finest å ha det, på seg selv. Da er det vel greit uansett. Ingen av de jeg har sett med midjebeltet høyt, ser ut som Vaktmestern av den grunn...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Det er da ikke noe fasitsvar på hvor man vil ha midjebelten. Har man det unden puppene fremheves de, og har man det i midjen fremheves den. Man settet det jo der man synes det ser best ut. Ha man stor mage f.eks kan man ikke ha det midt på magen. Dette blir helt individuellt fra person til person. Jeg varierer litt.
pittie Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Samboeren min synes det ser latterlig ut med beltet langt oppe (han og tenker "push-up" som gjest sier). Om jeg gjør det, får jeg diverse rare blikk :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå