Gjest ikke innlogget nå Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Tilsynelatende kjekk og fantastisk mann er ikke så fantastisk... - Tar ikke opp doringen når han pisser, og tisser da på den. Ekkelt å tørke opp det før jeg setter meg på do (med masse papir mellom meg og doringen!!). Og ekkelt at han ikke tørker opp selv. - Vasker ikke pikken før han vil bli sugd (en kveld han ville slikke meg, sa jeg at jeg ikke ville fordi jeg ikke hadde dusjet/vasket meg siden morgenen. han sa at han ikke brydde seg om det... jeg ville fortsatt ikke, og håpet han forsto at jeg helst så at han vasket seg først og) - Tidvis dårlig ånde og tygger aldri tyggis/pastiller. - Tidvis svettelukt (bruker aldri deodorant. etter dusj bruker han gjerne samme klær som før dusjen. han dusjer minst en gang daglig, men det hjelper ikke stort da. Og er sannsynligvis mer kattevask enn grundig) - Piller litt nese når han tror jeg ikke ser det (bare skjedd få ganger, men en gang er en gang for mye. det er visst vanlig der han kommer fra :o ) -Slafser noen ganger når han spiser. (det er også vanlig der han kommer fra :o ) Bortsett fra disse (helt grusomt vemmelige!!) tingene så er han sexy og deilig! Men jeg kunne aldri gått inn i et forhold med han sånn som ting er nå. Hvordan i all verden skal jeg si ifra om disse tingene på en ok måte? Er redd han er hårsår... Vil helst hinte/gå veldig rundt grøten. Sånn som da han sa han ikke brydde seg om jeg ikke hadde dusja på en stund da han ville slikke. Da skulle jeg sagt at jeg synes alltid at den som skal få munnsex bør ha vasket seg nettopp. Istedet bare tenkte jeg det:s Råd? Dette er ikke akkurat noe jeg spør venner og familie om, siden de vil få et annet syn på han etter det. Og siden de lurer på hvorfor i huleste jeg ikke har forduftet for lengst! Han er jo så godt som Mr.Perfect uten disse vemmelighetene...
Pepe Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hmm..jeg har vært så freidig at jeg har sagt til min nåværende at det ikke er noe særlig å suge en som ikke er nyvasket..En gang jeg skulle gjøre det med en eks slo en motbydelig uvasket stank mot meg som rett og slett gjorde meg helt paff..Jeg måtte bare si at jeg hadde så vondt i hodet at jeg ikke klarte å gjennomføre. Nå vet min elskede at han kan forvente seg å få en god blowjob så lenge han stiller opp ren og pen Og uten for mye hår. Kanskje neste gang det dukker opp en situasjon der han vil slikke deg kan du si noe sånt som "ok, da må jeg bare vaske meg først. Jeg selv synes ikke det er noe særlig å ta en uvasket penis i munnen" Huff når jeg tenker meg om kjører jeg kanskje på litt hardt med rensligheten, for jeg sier også "Ta en dusj da" hvis jeg kommer på besøk og han sitter der rusket og uvasket på hele kroppen. Men vi kjenner hverandre ganske godt og han vet om mine preferanser for en ren kropp - så klart må han ikke være nydusjet til en hver tid, men man kan godt holde et visst nivå. Og samme gjelder for meg, jeg holder meg ren og pen. Man kan jo eventuelt pakke det inn i "skal vi ta en dusj sammen". Og så etterpå rose den nyvaskede kroppen Jeg vet ikke om jeg klarer å gi noe godt råd for jeg har selv vært så rett fram at jeg har bare sagt i fra hvordan jeg helst vil ha det - og han har vært helt enig. Edit: Glemte de andre tingene..Hehe Hm, det med doringen, har jeg også sagt i fra om. Han bor sammen med en annen gutt og sammen er de vel ikke akkurat veldig flinke til å vaske. Jeg sa rett og slett bare at jeg ikke var særlig fristet til å sette meg på en skitten doring. (kun så min kjære kunne høre det) Uff nå synes jeg at jeg selv høres helt heksete ut, men måtte jo bare si det. Jeg har litt fobier mot skitt her og der og det vet han jo godt, og vi tar det så klart med et smil. Dårlig ånde hadde jeg kanskje ikke våget å si noe om. Det tenker jeg blir litt slemt, for selv ville jeg blitt litt knust om jeg hadde fått den slengt i fjeset. Hva med å gå foran med et godt eksempel - f.eks. gå og pusse tenner og si noe om at det er bra å være "fresh" for sin kjære..Hm, føler meg litt dust med disse rådene men det er vel sånn jeg ville gått fram :D Og har gjort med de øverste. Endret 21. januar 2010 av Pepe
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg hadde vært så ærlig at jeg hadde sakt i fra i alle tilfellene du beskriver. Jeg hadde ikke kasta alle frem samtidig, men en litt etter litt. Jeg sier rett ut, spring og vask deg om vi begynner å havne i køya. Han springer med et stort smil for da vet han at det blir blowjob på ham. (ikke det at han er urenslig, men jeg suger ikke med mindre han er helt nyvaska, jeg har desverre en litt for oversentitiv nese). Det er mye koseligere å sitte i armkroken din om du hadde rein teskjorte og deodorant på deg hadde jeg sakt en dag jeg satte meg meg litt vekk fra han pga svette. En dag med dårlig ånde, mmm jeg har lyst å kysse deg men du har litt dårlig ånde. Skal vi kjøpe inn et munnskyllevann sånn at vi kan kysse oftere?
Gjest Our man in Yemen Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Hei TS for det første er jeg enig at det du sier er ekkelt. Det jeg luerer på er hvor gammel er du? Du virker veldig ung og usikker siden du ikke kan ta dette opp med han og forklare hvorfor du synes det er vemmlig. 2.tingen er at du skriver " Piller litt nese når han tror jeg ikke ser det (bare skjedd få ganger, men en gang er en gang for mye". Har du aldri pillet nese? Seriøst, har du aldri hatt en busemann som klør noe infernalsk også tatt den ut? Bare lurer. Dessuten er ingen perfekte. Du skriver han er perfekt på alle andre måter uten disse unotene. Har du ingen irriterende vaner. Men tror dette går på konton ung og irritert. Tjohoo lykke til med den gode dype samtale jeg håper kommer i løpet av kvelden
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Herregid jenter. Har dere lært dere kommunikasjon fra cosmopolitan og KK eller? Jeg er mann, i forhold med ei, etter å ha hengt litt på kvinneguiden, FANTASTISK jente. Hvis en av oss føler vi kanskje har dårlig ånde, SPØR vi hverandre om vi har det. Problem solved. Om jeg kanskje tror at pikken lukter litt, fordi jeg har glemt å vaske den/eller ikke giddi fordi jeg ikke trodde det skulle bli noe sex, så SPØR jeg. Problem solved Jeg piller nese forran samboeren min, og har gjort dette lenge. Hun ler, jeg ler, og jeg stopper når hun påpeker det for mye. Inget problem, vi skal gifte oss snart, så SÅ avskrekkende og avtennende er det i hvert fall ikke for henne. Jeg slafser når jeg spiser hjemme. Jeg spiser pent ute og borte. Hvordan JEG spiser i mitt eget hus er opp til meg, og jeg legger meg ikke opp ihvordan hun spiser. Vi tar begge hensyn til at vi er TO individer, som ikke er perfekte. Problem solved. Vi promper, vi raper, og vi ler av det. I blandt får jeg eller hun et "herregud..", men det blir sagt med kjærlighet og humor. Jeg må bare si at jeg er så utrolig glad for at min kjære ikke er ei sånn snurpete bitchete kjerring som har lært alt i livet fra Cosmo. I blandt glemmer jeg det, og det er derfor jeg henger litt her inne. For å bli minnet på hva for ei flott jente jeg har funnet meg!
Gjest gjestBårdsen Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 For en freak du er gjest. Og så drøy din kjære er som goddtar dette. Har du ikke lest at en ganger finger i nesa er nok. Men seriøst, du har ett fantastisk bra poeng. Kvinneguiden har også fått meg til å innse hvor fantastisk min kjære er. Trodde det var en mye at jenter var så utrolig beykmret for alt, at de henger seg opp i bagateller osv osv. Tusen takk KG, når kjæresten min er litt vansklig da bare maner jeg opp minner fra crazy tråder jeg har lest her og tenker: Hmm kjæresten min er jammen deilig og lite hysterisk. Litt vansklig er bare en feminin egenskap. Også kan jeg gi henne ett kyss og være glad for at hun sier /roper ting rett ut istedet for å slandre på KG hvor ekkel jeg som har en finger i nesa. Ha en flott dag alle, og tusen takk for at dere er med å gjøre meg enda gladere i min bedre halvdel
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Må bare legge til at det er vanskelig å vite selv om man har dårlig ånde eller lukter vondt. Skjønner ikke at det skal være noe problem å si ifra? Dersom ånden min stinker vil jeg heller at mannen skal gi beskjed, det er ufint å la meg gå med dårlig ånde. Og så vil jeg tro at det er gøyere å kysse noen som ikke stinker også. Og å tisse der andre skal sitte er jo ufint, hadde ikke satt pris på det i det hele tatt. Jeg hadde vært grinete hver gang jeg måtte på toalettet helt frem til han begynnte å ta opp lokket eller at vi fikk separate toaletter.
FantasDick Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Jeg ville bare spurt/sagt fra om noe plaget meg. Om samboeren min lukter fælt under armene sier jeg "you stink! ". Om han ikke er så apetittelig nedentil sier jeg at han kan løpe på badet for en kattevask. Har han dårlig ånde forteller jeg han at han har killer-breath. Han liker ikke at jeg ser han pille seg i nesa, så når jeg likevel får det med meg, så pleier jeg å følge med på hva han gjør, med et lattermildt blikk. Da blir han "sur" (kun på tull selvsagt) og så ler vi av det begge to. Slafsing og bråk når man spiser er ikke like koselig, synes jeg, jeg lar han holde på, men sier fra om det blir svært høylydt. Jeg forventer faktisk at han sier/gjør det samme for meg også, noe han selvsagt gjør. Søling på do forekommer heldigvis ikke her i huset. Eller, han har riktignok sølt noen ganger, men han vasker etter seg. Både ringen og lokket ligger alltid nede også.
Gjest Bianca26 Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Tilsynelatende kjekk og fantastisk mann er ikke så fantastisk... - Tar ikke opp doringen når han pisser, og tisser da på den. Ekkelt å tørke opp det før jeg setter meg på do (med masse papir mellom meg og doringen!!). Og ekkelt at han ikke tørker opp selv. - Vasker ikke pikken før han vil bli sugd (en kveld han ville slikke meg, sa jeg at jeg ikke ville fordi jeg ikke hadde dusjet/vasket meg siden morgenen. han sa at han ikke brydde seg om det... jeg ville fortsatt ikke, og håpet han forsto at jeg helst så at han vasket seg først og) - Tidvis dårlig ånde og tygger aldri tyggis/pastiller. - Tidvis svettelukt (bruker aldri deodorant. etter dusj bruker han gjerne samme klær som før dusjen. han dusjer minst en gang daglig, men det hjelper ikke stort da. Og er sannsynligvis mer kattevask enn grundig) - Piller litt nese når han tror jeg ikke ser det (bare skjedd få ganger, men en gang er en gang for mye. det er visst vanlig der han kommer fra :o ) -Slafser noen ganger når han spiser. (det er også vanlig der han kommer fra :o ) Bortsett fra disse (helt grusomt vemmelige!!) tingene så er han sexy og deilig! Men jeg kunne aldri gått inn i et forhold med han sånn som ting er nå. Hvordan i all verden skal jeg si ifra om disse tingene på en ok måte? Er redd han er hårsår... Vil helst hinte/gå veldig rundt grøten. Sånn som da han sa han ikke brydde seg om jeg ikke hadde dusja på en stund da han ville slikke. Da skulle jeg sagt at jeg synes alltid at den som skal få munnsex bør ha vasket seg nettopp. Istedet bare tenkte jeg det:s Råd? Dette er ikke akkurat noe jeg spør venner og familie om, siden de vil få et annet syn på han etter det. Og siden de lurer på hvorfor i huleste jeg ikke har forduftet for lengst! Han er jo så godt som Mr.Perfect uten disse vemmelighetene... Etter min mening er en mann som ikke følger normale hygieniske prinsipper ikke kjekk eller attraktiv, for å være det må han lukte godt og rent.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #11 Skrevet 21. januar 2010 Herregid jenter. Har dere lært dere kommunikasjon fra cosmopolitan og KK eller? Jeg er mann, i forhold med ei, etter å ha hengt litt på kvinneguiden, FANTASTISK jente. Hvis en av oss føler vi kanskje har dårlig ånde, SPØR vi hverandre om vi har det. Problem solved. Om jeg kanskje tror at pikken lukter litt, fordi jeg har glemt å vaske den/eller ikke giddi fordi jeg ikke trodde det skulle bli noe sex, så SPØR jeg. Problem solved Jeg piller nese forran samboeren min, og har gjort dette lenge. Hun ler, jeg ler, og jeg stopper når hun påpeker det for mye. Inget problem, vi skal gifte oss snart, så SÅ avskrekkende og avtennende er det i hvert fall ikke for henne. Jeg slafser når jeg spiser hjemme. Jeg spiser pent ute og borte. Hvordan JEG spiser i mitt eget hus er opp til meg, og jeg legger meg ikke opp ihvordan hun spiser. Vi tar begge hensyn til at vi er TO individer, som ikke er perfekte. Problem solved. Vi promper, vi raper, og vi ler av det. I blandt får jeg eller hun et "herregud..", men det blir sagt med kjærlighet og humor. Jeg må bare si at jeg er så utrolig glad for at min kjære ikke er ei sånn snurpete bitchete kjerring som har lært alt i livet fra Cosmo. I blandt glemmer jeg det, og det er derfor jeg henger litt her inne. For å bli minnet på hva for ei flott jente jeg har funnet meg! Dette er ikke annet enn MOTBYDELIG oppførsel. Hilsen mann.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Alle de tingene du beskriver går det an å ta opp med ham. Aldri om jeg hadde latt samboern min tisse på doringen uten å si noe om det! Alternativet er at man synes det er så uappetittelig at man mister lysten på hele mannen, og det er jo synd når det tross alt er snakk om bagateller. Skjerper han seg, så supert, hvis ikke er det opp til deg om du skal holde ut eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #13 Skrevet 21. januar 2010 Her om dagen gav jeg streng beskjed til alle deltakerne på fest hos oss at fra nå av var de nødt til å sitte på toalettet fordi de ikke lenger klarte å treffe doen. Dersom jeg klarer å si dette til mine fulle gjester, uten å tenke meg om et sekund, må da du kunne si det samme til din samboer vel? Disse tingene kan man fint si i fra om. Legger man til at det blir mer kos om det forandres skal du nok se en mann som forandrer seg raskt. Svettelukt og dårlig ånde er noe av det mest avtennende som fins, og det er greit at han får beskjed om det før du dumper ham for noe han ikke har tenkt over selv kanskje.
Gjest dong Skrevet 21. januar 2010 #14 Skrevet 21. januar 2010 jeg suger samme faen... elsker lkukk ost--lol
WRorschachK Skrevet 23. januar 2010 #15 Skrevet 23. januar 2010 Her om dagen gav jeg streng beskjed til alle deltakerne på fest hos oss at fra nå av var de nødt til å sitte på toalettet fordi de ikke lenger klarte å treffe doen. Dersom jeg klarer å si dette til mine fulle gjester, uten å tenke meg om et sekund, må da du kunne si det samme til din samboer vel? Ja, det er jo bare å smelle i ham at han har med å sitte og pisse, samtidig som du gir ham tøflene og halsbåndet. Han kommer helt sikkert til å ta sjølkritikk, og sette pris på den konstruktive tilbakemeldinga.
Pepe Skrevet 23. januar 2010 #16 Skrevet 23. januar 2010 Ja, det er jo bare å smelle i ham at han har med å sitte og pisse, samtidig som du gir ham tøflene og halsbåndet. Han kommer helt sikkert til å ta sjølkritikk, og sette pris på den konstruktive tilbakemeldinga. Mja, man trenger ikke være tøffel selv om man får beskjed om at man kan la være å tisse rundt på doringen. Om kjæresten, være seg mann eller dame, griste med urin eller avføring på doen så ville man vel helst kunne si fra om det uten at det skulle være å totalt fjerne den andres selvstendighet?
Gjest Gjest_Annette_* Skrevet 23. januar 2010 #17 Skrevet 23. januar 2010 Men tror dette går på konton ung og irritert. Man trenger ikke være ung og irritert for å forstå at alle tingene hun nevner er ekle og uholdbare! Å si ifra ville jeg også kviet meg for. Da dette aldri har vært noe jeg har trengt å forholde meg til før er det ikke lett å se for seg hvordan jeg ville gått frem for å få han til å kvitte seg med disse ekle uvanene sine. TS, hvis du nylig har lagt merke til at han ikke tar opp doringen kan du spille dum og rope til han neste gang du skal på do: "Kenneth, kom hit litt! D er noe gult og ekkelt på doringen. Hva i all verden er det..?" Han blir sikkert flau og følger nøye med neste gangene han er på do. Ang. utstyr som ikke vaskes før suging kan du foreslå å dusje sammen. Eller si at du vil dusje før du suger... Så kommer du "plutselig" på at du må gjøre noe annet som tar litt tid først og sier at han godt kan gå i dusjen før deg hvis han vil. Ellers synes jeg ikke det er så dumt å si at du foretrekker at du og han er nyvasket når dere skal ha oralsex. Spør han ofte om han vil ha tyggis eller pastiller. Eller spør om han husker "Puss, så får du en suss"-sangen, og si at det hadde vært såå kos hvis dere pusset tennene deres sammen hver morgen og kveld (samt bruke tanntråd, børste tunga og ta munnskyllevann). Gi han et gavesett med deodorant og parfyme. Be han spare parfymen til spesielle anledninger, men si at deodoranten kan han bruke hver dag, den lukter jo så mildt og nydelig. Legg de brukte klærne hans i skittentøyskurva straks han er i dusjen, så kan ikke de brukes igjen. Nesepilling viser så enorm mangel på folkeskikk! Har ingen råd der... Hvor kommer han fra, hvor det er vanlig?? Slafsing legger jeg ikke merke til uten at jeg virkelig prøver å høre det. Prøv å tenk på noe annet du også! Litt slafsing viser at man koser seg med maten. Det kan hende han merker hva du prøver å nå frem med, og setter pris på at du ikke brøler ut alt. Håper ting løser seg... Det er jo egentlig fort gjort å forandre på disse tingene, selv om jeg tenker mitt om en mann som "er sånn".
WRorschachK Skrevet 23. januar 2010 #18 Skrevet 23. januar 2010 Mja, man trenger ikke være tøffel selv om man får beskjed om at man kan la være å tisse rundt på doringen. Om kjæresten, være seg mann eller dame, griste med urin eller avføring på doen så ville man vel helst kunne si fra om det uten at det skulle være å totalt fjerne den andres selvstendighet? Om man sier fra på en måte som inviterer til forståelse, enighet og utvikling så ja, åpenbart. Om man sier fra på en måte som er så innbitt kastrerende som "fra nå av skal du pisse sittende", så tror jeg ikke man kommer langt, hvis ikke mannen er en slukøret tøffel.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 23. januar 2010 #19 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har hatt sosial angst i flere år, og har ikke mange venner... Har en kjæreste nå. Jeg er veldig usikker på meg selv og uten mye kontakt med andre mennesker har jeg problemer med å takle en del situasjoner, vite hva jeg skal gjøre og si. Min kjære setter pris på ærlighet og at jeg sier ting rett ut. Noen blir paff av det, og jeg kan bli paff selv av ting andre sier til meg... Men det er sånn det fungerer mellom oss to.
Gjest Utgått Skrevet 23. januar 2010 #20 Skrevet 23. januar 2010 Tråder og "problemstillinger" som dette som førte til at jeg visste jeg hadde vokst fra dette forumet. Sier ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå