Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker denne skubben, bruker den bare i ansiktet da, synes den er for "bra" for hele kroppen, og ser det er mange her inne som skryter av den også. Jeg har alltid bare kjøpt denne i parfymeri/hudpleiesalong, men antar at den er billigere på nett; og det store spørsmålet er: Hvor er den billigst?

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alltid min på skinstore.com. Under 200,- så da er jeg fornøyd.

Skrevet (endret)

bare nysgjerrig; hvor mye betalte du for den i parfymeri, og hvilken størrelse?

Jeg kjøpte min på ebay til rett under 200,- + porto. 250ml.

Endret av Jade
Skrevet

hmm, bare jeg som ikke synes at denne scruben er noe særlig.. :gjeiper:

Skrevet

Takk for svar dere! Nå blir det litt nettshopping på meg :)

Jade: Husker ikke helt på krona hva jeg betalte i butikk, men det var i underkant av en 500-lapp, type 490-ettellerannet... For 250 ml. Med andre ord: Dyrt!

Skrevet

Jeg kjøpte min på midwestskincare. Husker ikke eksakt hvor mye jeg betalte, men det var under 200 ihvertfall :)

Skrevet
hmm, bare jeg som ikke synes at denne scruben er noe særlig.. :gjeiper:

Er ikke kjempefan jeg heller.

Skrevet

Hjelp - finner den ikke til under 200-kroners-grensen noe sted jeg... Kan noen eventuelt legge ut link? :)

Skrevet

Her

Er på eBay da, men selgeren er top-rated, så er nok bra uansett :)

Skrevet

prettyskin4less skriver de ned verdien, så du trenger ikke å tenke på å holde deg under 200 kr :) lønner seg absolutt å kjøpe salongstørrelsen der :)

Skrevet

Ikke noe problem på Prettyskin4less.com, nei, bestilte 4 MD-produkter til over tusenlappen, hvorav 3 var i salongstørrelse og jeg forventa meg et heidundranes tolloppkrav.

Men neida, verdien på pakken var satt til 30$. :jepp:

Skrevet
Er ikke kjempefan jeg heller.

Det er ikke jeg heller, men jeg er kjempe fan av Kanebo Sensai Silk Purifying Peeling Powder. Så hvis det er noen som fortsatt er på jakt etter en fin peeling/skrubb til ansikt anbefaler jeg denne. Jeg har skrevet en review av den på bloggen min sminkeblogg.com

Skrevet

Åå tusen takk for svar og linker dere :klemmer: Utrolig greit med så mange flinke folk tilgjengelig til å svare på spørsmål!

Heidie og Mohini: Må jeg sende dem en mail og be dem om å sette ned verdien, eller gjør de det av seg selv? Høres jo veldig bra ut! :)

Skrevet
Åå tusen takk for svar og linker dere :klemmer: Utrolig greit med så mange flinke folk tilgjengelig til å svare på spørsmål!

Heidie og Mohini: Må jeg sende dem en mail og be dem om å sette ned verdien, eller gjør de det av seg selv? Høres jo veldig bra ut! :)

De gjør det av seg selv :) Men jeg pleier alltid å spørre om det i kommentarfeltet også, bare slik at de ikke skal glemme det :P

Skrevet

Jeg har kjøpt den på Feelunique.com til under 200kr, så da er det jo ikke noe stress med toll/moms :)

Skrevet
Jeg har kjøpt den på Feelunique.com til under 200kr, så da er det jo ikke noe stress med toll/moms :)

Det står den koster 26 pund på salg, hvordan fikk du det til å bli under 200?

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

har også kjøpt masse ting fra prettyskinn4less

en gang kjøpte jeg md cleanser, md complete masque og md lotion. Alt dette var salongstørrelser og prisen ble på litt over 1000 kr. Forventet et brev fra tollen, men kom en hentelapp fra posten. hun hadde skrevet dollaren på 30. Har alltid kjøpt ting fra henne, og aldri betalt noe for toll og moms :)

Skrevet

Jeg glemte helt av å gjøre det, siden jeg ikke tenkte på det, men de satt ned verdien likevel. :jepp:

Veldig god service, sånn sett! :D

Skrevet
Det står den koster 26 pund på salg, hvordan fikk du det til å bli under 200?

Så rart! Jeg kjøpte min i sommer, og jeg betalte ikke over 200 kr for den. Kanskje det var salg? For nå koster den 26 pund, og det er uten salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...