Gå til innhold

Sjekke opp en kunde?

Anbefalte innlegg

Gjest ---coffeegirl---
Skrevet

Jeg har hatt en "crush" på en kunde som er innom kaffesjappa jeg jobber i relativt lenge(over ett år).. Jeg er ei ganske utadvent jente, men tørr ikke spørre han ut..

Vi snakker veldig godt sammen, og jeg tror nok at han synes jeg er søt. Han "ser" etter meg på bakrommet når jeg ikke er i butikken. Har veldig øyekontakt, og smiler:)

Hva i all verden skal jeg gjøre? Det er alltid hektisk når han er innom så det blir ikke tid til så mye "alenetid"..

Noen som har forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Server kaffen sammen med en lapp med telefonnummeret ditt, eller en lapp med jeg heter ****, og er ferdig klokka **

Hvis han ikke ringer, eller ikke står utenfor da, så er han nok ikke interessert i mer enn den kontakten dere allerede har.

Skrevet

Jeg ville kanskje ha fritta han ut litt, om han er singel, har barn etc. Prate om noe personlig. Hva han liker å gjøre, filmer, bøker, musikk. Så kan du jo flette inn en invitasjon basert på det - og servere en kaffe med hjerte tegnet i kaffeskummet til slutt :gjeiper:

Skrevet
Server kaffen sammen med en lapp med telefonnummeret ditt, eller en lapp med jeg heter ****, og er ferdig klokka **

Hvis han ikke ringer, eller ikke står utenfor da, så er han nok ikke interessert i mer enn den kontakten dere allerede har.

Dette er et ypperlig forslag, skriv navn og ditt tlf nr på lappen....og enig her ; om han er mer enn middels interessert så tar han helt sikkert kontakt. Go for it :)

Skrevet

Spør om han er singel, er han interessert kommer dere innen ett minutt til å ha avtalt noe. (Og avtal noe konkret i stedet for "finne på noe en gang")

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Vel, jeg så på en komiserie på tv for en stund siden, og da var det ei jente på en kaffesjappe som tegnet et hjerte på kaffekoppen(var take-away kaffe, så pappkopp). Syntes det var en søt ide! Men på den kaffesjappa var det vanlig å skrive navnet på personen som bestilte kaffen, på koppen. Dere gjør kanskje ikke det dere, men uansett om dere gjør det eller ikke så synes jeg det hadde vært søtt å skrive "bli med på kino?" eller noe på koppen :) Eller bare navnet og nummeret ditt.

Lykke til! Gjerne fortell oss åssen det går :jepp:

Gjest --coffeegirl--
Skrevet

oioi..

Nå er jeg rå-motivert. Vet han kommer innom på mandag så da blir det hjerte i koppen(noen han forøvrig alltid får), og et kaffekort vedsiden av..

Takk for gode tips!

Ønsk meg lykke til!

Skrevet

Lykke til!!

Du må fortelle oss hvordan det gikk og :)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Om du smiler mye til ham når dere sees? Kanskje han ikke er single...for om han var single burde han da benytte anledningen til en prat med deg om han likte deg!

Gjest --coffeegirl--
Skrevet

Tjoho!Gjett som skal på date lørdag?:)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Å! Gratulerer!! Så utrolig koselig!

Fortell hvordan du sjekket han opp da:) Og hva han gjorde/sa, og hva du gjorde/sa igjen..:D

Skrevet

Spennende historie! Brukte du noen av tricksene du fikk foreslått her (telefonnr, hjerte)?

Skrevet
Tjoho!Gjett som skal på date lørdag?:)

Så knallbra :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...