Gå til innhold

Golde Globe-kjolene - vinnere og tapere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Så er årets Golden Globe over. Hva syns vi om kjolene?

Jeg syns Sandra Bullock var best og Mariah Carey verst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Invicta
Skrevet

Enig angående Sandra Bullock; hun var nydelig og fargen på kjolen var veldig fin.

Penelope Cruz var også lekker!

Verst: Tina Fey

Skrevet

Penelope Cruz var lekrest. Chloë Sevigny også.

Verst var Julianne Moores kjole. Skjønt det kan ha noe med måten hun står på.

Skrevet

Verst Julianne Moore og Mariah Carey.

Penast Emily Blunt, Sandra Bullock og Diane Krüger.

Skrevet

Likte mest Drew Barrymoore sin kjøle.

Tina Fey var litt uheldig med kjølen, ja.

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Hvis dere ser på andre bilder av Christina Hendricks så ser dere to enorme ujevne pupper. Jeg synes hun kom definitivt verst ut av det. Synes hun er nydelig, men kjolen får puppene hennes til å se totalt skjeve ut!

Skrevet

Jeg syns Ginnifer Goodwin i den blå kjolen var finest. Jeg syns også Diane Krüger i rosa var flott. Det samme med Julia Roberts i enkel svart, vintagekjole og stort kjede. Jeg er egentlig ikke noen tilhenger av havfruekjoler, men likte likevel Maggie Gyllenhaal. Chloë Sevignys var også morsom med alle volangene. January Jones var fin i svart (selv om jeg vanligvis syns det er en kjedelig farge på den røde løperen).

Jeg likte overhodet ikke kjolene til Mariah Carey, Halle Berry, Tina Fey, Christina Aguilera (selv om hun var finere sminket og finere på håret enn normalt) og Julianne Moore.

Skrevet

Kjolen til Jennifer Aniston med høy splitt var rålekker.

Likte også kjolen til Kate Hudson og Heidi Klum.

Skrevet
Hvis dere ser på andre bilder av Christina Hendricks så ser dere to enorme ujevne pupper. Jeg synes hun kom definitivt verst ut av det. Synes hun er nydelig, men kjolen får puppene hennes til å se totalt skjeve ut!

Hæ? Hvor?

Jeg googlet henne nå, men kan ikke si jeg syns det samme, og jeg er ganske flisespikkete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...