Gå til innhold

Skomaker i Trondheim

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig med skomakere i sentrum. Det er en på KBS-senteret og en på City Syd. Selv har jeg bare brukt den på City Syd, Mr. Minit, men synes de var flinke og raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en i en av avstikkerne fra prinsensgate. Noe med -veita eller noe. Har ikke vært hos han på et års tid, så vet ikke om han er der enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en skomaker ved Prinsenkrysset, i sidegaten Holstveita! :) Har ikke vært der selv men venninna mi var der, og hun var fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en skomaker ved Prinsenkrysset, i sidegaten Holstveita! :) Har ikke vært der selv men venninna mi var der, og hun var fornøyd.

Og så er han flink. Har egen erfaring på det.

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også brukt den i Prinsens gate,og har vært godt fornøyd! Byttet bla glidlås i et par støveletter, tror jeg betalte 200 kr eller noe sånt? Glidelåsene overlevde støvelettene, iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også brukt den i Prinsens gate,og har vært godt fornøyd! Byttet bla glidlås i et par støveletter, tror jeg betalte 200 kr eller noe sånt? Glidelåsene overlevde støvelettene, iallefall!

Har brukt denne skomakeren flere ganger - vært kjempe fornøyd hver gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_knøttet_*

Jeg har også brukt han i prinsens gate, hvis dere mener den sammen- og det er det sannsynligvis, er ikke så mange skomakere i sentrum lengre ... Ble veldig fornøyd, billig og flink skomaker. Tok vel 100,- for å sette på igjen helen på støvletten min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker

Beste skomakern i Trondheim finner ni uten tvil på City Syd! Levering på timen, garanterat høg kvalitet och hyggelig service:) Guttarna her vet hva de driver med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har også brukt han i prinsens gate, hvis dere mener den sammen- og det er det sannsynligvis, er ikke så mange skomakere i sentrum lengre ... Ble veldig fornøyd, billig og flink skomaker. Tok vel 100,- for å sette på igjen helen på støvletten min. :)

prøver å lete opp nr til denne nå men lykkes ikke i å finne det. Husker ikke hva navnet på bedriften var - noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...