Gå til innhold

Skomaker i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere par sko jeg skulle fått blokket ut, hvor i Trondheim finner jeg skomakere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig med skomakere i sentrum. Det er en på KBS-senteret og en på City Syd. Selv har jeg bare brukt den på City Syd, Mr. Minit, men synes de var flinke og raske.

Skrevet

Det finnes en i en av avstikkerne fra prinsensgate. Noe med -veita eller noe. Har ikke vært hos han på et års tid, så vet ikke om han er der enda?

Skrevet

Det finnes en skomaker ved Prinsenkrysset, i sidegaten Holstveita! :) Har ikke vært der selv men venninna mi var der, og hun var fornøyd.

Skrevet
Det finnes en skomaker ved Prinsenkrysset, i sidegaten Holstveita! :) Har ikke vært der selv men venninna mi var der, og hun var fornøyd.

Og så er han flink. Har egen erfaring på det.

Bente

Skrevet

Har også brukt den i Prinsens gate,og har vært godt fornøyd! Byttet bla glidlås i et par støveletter, tror jeg betalte 200 kr eller noe sånt? Glidelåsene overlevde støvelettene, iallefall!

Skrevet

Aalberg Skoservice

Fjæregata 3

Skrevet
Har også brukt den i Prinsens gate,og har vært godt fornøyd! Byttet bla glidlås i et par støveletter, tror jeg betalte 200 kr eller noe sånt? Glidelåsene overlevde støvelettene, iallefall!

Har brukt denne skomakeren flere ganger - vært kjempe fornøyd hver gang! :)

Gjest Gjest_knøttet_*
Skrevet

Jeg har også brukt han i prinsens gate, hvis dere mener den sammen- og det er det sannsynligvis, er ikke så mange skomakere i sentrum lengre ... Ble veldig fornøyd, billig og flink skomaker. Tok vel 100,- for å sette på igjen helen på støvletten min. :)

Skrevet
Aalberg Skoservice

Fjæregata 3

Anbefales! :)

Skrevet

Aalberg Skoservice

Fjæregata 3

Jepp, anbefales på det varmeste. Veldig hyggelig fyr og dyktig i arbeidet sitt.

• 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Beste skomakern i Trondheim finner ni uten tvil på City Syd! Levering på timen, garanterat høg kvalitet och hyggelig service:) Guttarna her vet hva de driver med!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også brukt han i prinsens gate, hvis dere mener den sammen- og det er det sannsynligvis, er ikke så mange skomakere i sentrum lengre ... Ble veldig fornøyd, billig og flink skomaker. Tok vel 100,- for å sette på igjen helen på støvletten min. :)

prøver å lete opp nr til denne nå men lykkes ikke i å finne det. Husker ikke hva navnet på bedriften var - noen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...