Gå til innhold

trenger en varm jakke!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Skrevet

Dette spørsmålet har sikkert vært oppe før men tar sjansen på å tørre å spørre likevel :P

Jeg blir veldig fort kald og vil derfor kjøpe en varm nok jakke så jeg ikke fryser bare jeg er en time ute med ungen min :)

Må jeg opp til over 2000kr for å få en jakke jeg ikke kommer til å fryse i?

Eller er noen andre som har forslag til en litt billigere varm jakke jeg kan kjøpe så blir jeg veldig takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dunjakke eller en lang, ull kåpe? :)

Skrevet
Dette spørsmålet har sikkert vært oppe før men tar sjansen på å tørre å spørre likevel :P

Jeg blir veldig fort kald og vil derfor kjøpe en varm nok jakke så jeg ikke fryser bare jeg er en time ute med ungen min :)

Må jeg opp til over 2000kr for å få en jakke jeg ikke kommer til å fryse i?

Eller er noen andre som har forslag til en litt billigere varm jakke jeg kan kjøpe så blir jeg veldig takknemlig :)

Dunjakke garantert! Jeg har bergans dunjakke og den er supervarm, men koster jo rundt to tusen. Et alternativ kan være Adidas sin dunjakke, den kjøpte jeg til mannen min for kr 700, og den er visst også veldig varm:-)

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Dunjakke garantert! Jeg har bergans dunjakke og den er supervarm, men koster jo rundt to tusen. Et alternativ kan være Adidas sin dunjakke, den kjøpte jeg til mannen min for kr 700, og den er visst også veldig varm:-)

Her har du en Norrøna dunjakke til ca 2000, det er billig. Har en Norønna selv, og den har jeg hatt nå i snart 10år! :)

jakke

Skrevet

Heier på dunkåpe.

Selv har jeg en fra North Fase og den koster jo litt men tidligere hadde jeg en boblekåpe kjøpt på kjedebutikk og den var også veldig varm.

For meg er det viktig med ei jakke som er litt lang slik at rumpe og lår er dekket og som er tett i halsen, da holder jeg meg varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...