Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil kjøpe krølltang i morgen. Hvor stor forskjell er det på bølger laget me krølltang 19mm og krølltang 24mm? Noen som har bilder som viser ca krøller med begge? Vil egentlig ha store, myke bølger. Men det er kanskje vanskelig me tang i det heletatt? Står ikke str på denne, og de har den ikke på lager i Expertbutikken jeg skal til, men er den bra? http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=HP4684 http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/pers...yliss-krolltang Hvordan i all verden skal man lage krøller med denne? Hvor store blir de?: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/pers...rdica-bolgetang Har ikke mulighet til andre butikker enn Expert og Elkjøp i morgen, men tar gjerne imot tips om andre butikker med billigere og like bra/bedre krølltenger!
Gjest ewita Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 skal du ha store krøller bør du ha en stor krølltang....med små blir de mer krusete. ellers ville jeg ha sett på varmen. des varmere jernet kan bli des bedre. varmen må justeres etter om du har kjukt eller tynt hår. for hårets egen skyld bør du bruke så lav varme som lar seg gjøre. forsøk deg frem.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Er rettetang like bra? Hvordan lager man bølger med den? Større sjangs for store, myke bølger da kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Fungerer doruller festet med små hårspenner? De er større enn hårrullene jeg har sett på H&M iallefall, de på H&M er vanskelige å få ut igjen og pga "borrelås". Ser for meg at det ville blitt bra i håret mitt, men er det bare noe jeg ser for meg kanskje?
Ping! Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Fungerer doruller festet med små hårspenner? De er større enn hårrullene jeg har sett på H&M iallefall, de på H&M er vanskelige å få ut igjen og pga "borrelås". Ser for meg at det ville blitt bra i håret mitt, men er det bare noe jeg ser for meg kanskje? Dorullene vil suge til seg fukt, og der blir det. Så tror håret vil bruke evig lang tid på å tørke noe som helst med den metoden, selvom det hørtes veldig smart ut.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Dorullene vil suge til seg fukt, og der blir det. Så tror håret vil bruke evig lang tid på å tørke noe som helst med den metoden, selvom det hørtes veldig smart ut. Men det er jo grenser for hvor vått håret trenger å være før det krølles opp! Veldig tørt, litt produkter som får de til å sitte, føhn helt tørrt og ta ut... Worth a try
Ping! Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Men det er jo grenser for hvor vått håret trenger å være før det krølles opp! Veldig tørt, litt produkter som får de til å sitte, føhn helt tørrt og ta ut... Worth a try Ja, så lenge det er tørt går det vel. Jeg må ha fuktig hår før jeg ruller det opp, ellers går det bare ikke. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå