Belba82 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hei! Synes prisene på graviditetstester her i Norge er latterlig høye. Kjøpte med et lite lager fra London sist jeg var der, men det er nok desverre tomt Handlet på Boots og ga ca £3.50 (ca 35 kr) for en 2-pakning. Jeg så noen nevnte Homehealt-uk her inne, så det jeg egentlig lurte på var om det er noen her inne som har handlet tester på www.homehealth-uk.com ?? Likte prisene deres og vurderer å bestille derifra Erfaringer å dele?? - Belba82
dreia Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke kjøpt graviditetstester derfra, men bestilte 100 EL-tester. De kom relativt raskt (innen 1-2 uker, tror jeg). Kvaliteten synes jeg også at var grei. Jeg har aldri fått positiv test på de EL-testene, noe jeg gjorde på EL-testene fra LavprisTester, men de ble tilnærmet positive, så jeg fant EL-dagene ved å se hvilken dag teststreken var sterkest (i tillegg til temping). Men de krever nok at du får greit utslag på vanlige EL-tester, noe ikke alle gjør. Jeg sitter for øvrig igjen med en hel haug med EL-tester, for 100 tester er MYE.
NoAngel Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 (endret) jeg bestilte og 100 el tester.. men det holder bare i ca 3 mnd om man tester hver dag... siden jeg ikke har mensen.. Endret 24. januar 2010 av NoAngel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå