Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny bærbar pc. Har prøvd å lete på nettet, lest tester o.s.v, men blir ikke klokere...

Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha Dell (har dårlige erfaringer med det merket) eller Acer (kjenner 17 stykker som alle har dårlige erfaringer med acer...).

Jeg trenger ikke så avansert pc. Bruker den mest til å være på internett, kanskje skrive litt, redigere bilder, høre litt på musikk o.s.v. Skal begynne å studere til høsten, så da er det kjekt med en solid og bra pc.

Noen som har en å anbefale? Helst ikke for dyr, under 10 000 ihvertfall.

Takk til alle som svarer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger en ny bærbar pc. Har prøvd å lete på nettet, lest tester o.s.v, men blir ikke klokere...

Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha Dell (har dårlige erfaringer med det merket) eller Acer (kjenner 17 stykker som alle har dårlige erfaringer med acer...).

Jeg trenger ikke så avansert pc. Bruker den mest til å være på internett, kanskje skrive litt, redigere bilder, høre litt på musikk o.s.v. Skal begynne å studere til høsten, så da er det kjekt med en solid og bra pc.

Noen som har en å anbefale? Helst ikke for dyr, under 10 000 ihvertfall.

Takk til alle som svarer! :)

Denne blir du fornøyd med til ditt bruk. Uten tvil

Super størrelse å "drasse" på til skolen

LINK TIL PC

Gjest starligt
Skrevet

skal du ha bærbar anbefaler jeg sterkt asus.acer er åsså et godt merke.hold deg unna hp.møkka dataer!!!

Skrevet

En MacBook er nok det tryggeste valget. Husk at du som skoleelev/student får 5% rabatt hos Eplehuset/AppleStore...

Skrevet
skal du ha bærbar anbefaler jeg sterkt asus.acer er åsså et godt merke.hold deg unna hp.møkka dataer!!!

Der er vi delvis uenige. Asus har jeg hørt skal være bra, men jeg har knapt tatt i en selv, noe som er et godt tegn. Acer har jeg veldig mye erfaring med, da fordi mange bekjente kommer til meg med døde og døende pcer, hvorav flertallet er Acer. HP er rimelig rare. HP for privatmarkedet er sørgelige saker, HP for bedriftsmarkedet er veldig bra, men så er de også priset tilsvarende.

Skrevet

Jeg har lite erfaring med forskjellige leverandører, men jeg har ihvertfall ikke hatt noe trøbbel med min Toshiba som jeg har hatt i 3 år. Tenkte faktisk å kjøpe Acer neste gang, men når jeg leser så dårlige skussmål spørs det om jeg ikke holder meg til Toshiba, eller pøver en Asus.

Skrevet
Der er vi delvis uenige. Asus har jeg hørt skal være bra, men jeg har knapt tatt i en selv, noe som er et godt tegn. Acer har jeg veldig mye erfaring med, da fordi mange bekjente kommer til meg med døde og døende pcer, hvorav flertallet er Acer. HP er rimelig rare. HP for privatmarkedet er sørgelige saker, HP for bedriftsmarkedet er veldig bra, men så er de også priset tilsvarende.

Nå er det ikke så rart man hører mye dritt om Acer. De selger jo ufattelig mange fler laptoper i norge enn både HP, Toshiba og Asus.

Tror stort sett de fleste merkene har ganske lik feilPROSENT - det er jo det som er interessant.

Kjøp en Mac du, så får du ihvertfall et stabilt, lettfattelig, virusfriktt og kjapt operativsystem. Hardwaren er stort sett lik på alt annet

Skrevet
Tror stort sett de fleste merkene har ganske lik feilPROSENT - det er jo det som er interessant.

Det er det de ikke har. Jf. statistikk fra en ikke helt nøytral kilde er sannsynligheten for at en Acer skal dø innen 3 år ca 50 % høyere enn for Asus og Toshiba.

Skrevet
Det er det de ikke har. Jf. statistikk fra en ikke helt nøytral kilde er sannsynligheten for at en Acer skal dø innen 3 år ca 50 % høyere enn for Asus og Toshiba.

Let litt, og du finner statistikk som sier det motsatte :-)

...kanskje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...