Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Hva er best, boxette eller bag + nett for babysikring? Er det forresten noen som kan fortelle meg hva en boxette egentlig er? Hvordan ser de ut? Hva koster det? ??
Labella Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 I denne brosjyren fra Statens vegvesen kan du lese mye om barnesikring i bil. Der er det også bilder av boxette.
Labella Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 P.S: Hvis du går inn på Google og søker på boxette får du opp masse treff.
Gjest *nurket* Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Jeg personlig ville valgt Boxette. For i den ligger babyen spent fast, mens i bagen med nett ligger h*n løst oppi bagen. Vi har bestemt oss for å bruke Boxette de 3-4mnd og så gå over til babysete. Barnesikringen leier ut både boxette, seter og bagnett. Her 21+1
viblie Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Jeg hadde nett til min første, og velger aldrig det igjen. Da babyen ikke ligger fastspent nedi bagen. Til nr.2 valgte vi boxette, og den var vi utrolig glade for. Det var bare så synd at hun vokste så fort ut av den. Vi brukte den i litt over 2 måneder, før den ble for liten. Så jeg er en stor tilhenger av boxette, istedet for nett.
Iset Skrevet 1. september 2003 #6 Skrevet 1. september 2003 boxette her :D hadde ikke turd å bruke nett. Iset 28+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå