Gå til innhold

Veske?

Basementart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen er i boks, og sannsynligvis skoene også.. Nå er det bare smykker og evt en veske som gjenstår. Men hvis jeg skal ha veske da? Jeg mener, jeg kan jo ikke ha den i kirken i alle fall, der har jeg nok med bukett og min far og deretter min elskede på armen.

Hva gjør dere? har dere veske?

Vurderer å la forloveren min heller passe på de tingene jeg måtte trenge av feks sminke eller annet. Samtidig er jeg glad i å ha min egen veske, slik at jeg lett kan finne tingene mine.

Er ikke SÅ mange fine brudevesker å velge mellom heller syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar forloveren min passe på sakene mine.

Skrevet

Jeg hadde en enkel brudeveske. Den lå igjen i hanskerommet i bilen mens vi var i kirken, og så tok jeg den med meg da vi ankom festen.

Den inneholdt bare noen småsaker jeg trengte til å pusse på fasaden ut over kvelden, ikke mobil, nøkler eller noe annet verdifullt. Syntes det var veldig greit å kunne få tak i tingene mine uten å måtte lokalisere en annen person som bar på dem for meg.

Skrevet

Jeg også. Har planer om å kjøpe ei kuul veske til ho og fylle den med sånt som ho og jeg trenger på dagen. Hårspray, ekstra hudkrem, lipgloss, hodepinetabletter, gnagsårplaster for mine stakkars tær, noe mot dårlig ånde... Så kan ho bære, men får veska som takk. :fnise:

Skrevet
Jeg lar forloveren min passe på sakene mine.
Skrevet

Jeg er ennå i tenkeboksen om jeg skal ha veske eller ikke.

Virker kjekt å ha en plass å ha litt av det nødvendigste, men likevel virker det slitsomt å dra rundt på en veske og passe på den hele dagen.

andemor, hvis forloveren din skal ha lipkloss, plaster etc .. kan jeg jo tipset deg om en slik: Krisepakke til bryllup

En slik skal forloveren min ha med seg :fnise:

Skrevet

Jeg hadde ikke veske men en flott og hjelpsom forlover!!

Skrevet
Jeg også. Har planer om å kjøpe ei kuul veske til ho og fylle den med sånt som ho og jeg trenger på dagen. Hårspray, ekstra hudkrem, lipgloss, hodepinetabletter, gnagsårplaster for mine stakkars tær, noe mot dårlig ånde... Så kan ho bære, men får veska som takk. :fnise:

God idé!

Skrevet
andemor, hvis forloveren din skal ha lipkloss, plaster etc .. kan jeg jo tipset deg om en slik: Krisepakke til bryllup

En slik skal forloveren min ha med seg :fnise:

Takk for tipset! En sånn skal jeg kjøpe!

Skrevet

Nei jeg skal ikke ha veske, men tenkte gi det aller mest nødvendige til forloverene mine. Ellers har vi festen i egen hage, så det er kort vei til toalettsaker og annet man kan trenge :)

Skrevet

Nei jeg skal ikke ha veske. Ikke røyker jeg og ikke skal jeg ta bilder selv. Og er mensen forventet da så skal jeg spise pille og utsette den ei uke, det er det siste jeg skal tenke på den dagen hvertfall. Og lipgloss kan jeg bare ha i en veske stående i garderoben tenker jeg

Skrevet

Tipset med å kjøpe veske til forloveren var en genial ide! Det skal jeg virkelig vurdere, men da vil jeg jo kjøpe en som står i stil med hennes antrekk, så da vil jeg vente litt :)

Skrevet

Jeg skulle ikke ha veske. Haha. Det holdt helt til jeg fant en som matchet kjolen og var sååå søt.

Skrevet (endret)
Kjolen er i boks, og sannsynligvis skoene også.. Nå er det bare smykker og evt en veske som gjenstår. Men hvis jeg skal ha veske da? Jeg mener, jeg kan jo ikke ha den i kirken i alle fall, der har jeg nok med bukett og min far og deretter min elskede på armen.

Hva gjør dere? har dere veske?

Vurderer å la forloveren min heller passe på de tingene jeg måtte trenge av feks sminke eller annet. Samtidig er jeg glad i å ha min egen veske, slik at jeg lett kan finne tingene mine.

Er ikke SÅ mange fine brudevesker å velge mellom heller syns jeg.

Det er greit å ha veske tror jeg, jeg er i hvertfall avhengig!! hehe..må ha lipglos og sminke til å freshe opp underveis og en sånn liten veske kan være fint som tilbehør:)

Har sett på litt ulike vesker men ikke betemt meg helt enda, men tror jeg går for en liten sånn "pom-pom" veske akkurat stor nok til å få med det viktigste:)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Tror ikke jeg skal ha veske. Forloveren min får ta seg av ting og tang :)

Skrevet

Jeg lar veska ligge i bilen, også legger jeg den i garderoben når vi kommer til lokalet. Sånn slipper jeg å bruke ekstra penger på veske, også må vi uansett gå gjennom garderoben for å komme til toalettet... :)

Skrevet

Jeg hadde veske i mitt bryllup og tror ikke jeg kunne vært foruten - jeg var veldig glad for å ha kontroll på småtingene mine.

Jeg la veska i bilen under seremonien, og hadde den i med meg under festen.

Jeg hadde en slik veske: Hvit veske

• 4 uker senere...
Skrevet

Leter etter veske men har ikke funnet noen ennå. Noen som har noen gode tips til hvor man kan lete?

Skrevet
Leter etter veske men har ikke funnet noen ennå. Noen som har noen gode tips til hvor man kan lete?

Du kan se på ebay, søk etter bridal purse, wedding handbag så vil du får opp mange treff, rimligere å bestille via ebay enn å kjøpe feks på norske nettbutikker/brudesalonger.

Jeg har bestemt meg for å ha en liten pom pom, i samme stil som brudekjolen.. :rødme:

Skrevet

Jeg kjøpte denne på ebay, og den er super! Den er foret og vattert, slik at det ikke synes utenpå hva du har oppi. Kvaliteten er kjempefin. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...