Maxi Skrevet 24. januar 2010 #21 Skrevet 24. januar 2010 De som jobber hos 1881 skal snakke minst 60 sekunder med kunden, gjør man ikke det så får man pepper...
tineline Skrevet 25. januar 2010 #22 Skrevet 25. januar 2010 De som jobber hos 1881 skal snakke minst 60 sekunder med kunden, gjør man ikke det så får man pepper... Det er ren og skjær bullshit, jeg har jobbet der selv. Vi fikk til og med effektiviseringstiltak da jeg jobbet der, slik at det skulle gå raskere å betjene kunden! Det står ingen steder at denne personen fikk sparken pga den årsaken han selv oppgir. Kanskje han har en helt ufordragelig personlighet, noe jeg ikke ser bort fra i og med at han utleverer arbeidsgiveren sin til vg.
Chiyo Skrevet 25. januar 2010 #23 Skrevet 25. januar 2010 Det er ren og skjær bullshit, jeg har jobbet der selv. Vi fikk til og med effektiviseringstiltak da jeg jobbet der, slik at det skulle gå raskere å betjene kunden! Det står ingen steder at denne personen fikk sparken pga den årsaken han selv oppgir. Kanskje han har en helt ufordragelig personlighet, noe jeg ikke ser bort fra i og med at han utleverer arbeidsgiveren sin til vg. Ja som jeg sa: En bitter mann som fikk fyken. Det er ingen bevis på at han snakker sannt. Han er helt sikker skikkelig sinnt fordi han fikk sparken and if he is going down he is taking 1881 with him.
Maxi Skrevet 25. januar 2010 #24 Skrevet 25. januar 2010 Det er ren og skjær bullshit, jeg har jobbet der selv. Vi fikk til og med effektiviseringstiltak da jeg jobbet der, slik at det skulle gå raskere å betjene kunden! Det står ingen steder at denne personen fikk sparken pga den årsaken han selv oppgir. Kanskje han har en helt ufordragelig personlighet, noe jeg ikke ser bort fra i og med at han utleverer arbeidsgiveren sin til vg. Da må det være forskjell på avdelingene, for slik var det på min avdeling når jeg jobbet der. Jeg sitter da ikke her å lyver!!!
leirbål Skrevet 25. januar 2010 #25 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ringer ikke opplysningen uansett nummer. Det er altfor dyrt. De har en ganske lang frase idet de svarer, de hører ofte feil, og må spørre om igjen hva jeg sa. (Jeg har flere ganger fått høre at jeg har perfekt telefonstemme bla. fordi jeg snakker så tydelig.) Eller hvis jeg f.eks. spør om nummeret til en hvilken som helst Elkjøp i. Oslo, manuelt opplest, leter de opp nummeret og spør om hvilken butikk jeg vil ha. Jeg sier igjen, hvilken som helst. Da svarer gjerne personen: "Er det greit med Oslo City"? Når jeg da sier ja, sier hun: "vil du ha nummeret opplest eller bli satt over?" Jeg sier igjen: manuelt opplest: hvorpå jeg blir satt over til en maskin som leser opp nummeret for meg. Saaakte. Så å si at de ikke trekker ut tiden virker ikke helt sansynlig synes jeg.
Gjest Kundeveileder 1881 Skrevet 30. januar 2010 #26 Skrevet 30. januar 2010 Her er det mye uvitenhet ! Synd at noen uttaler seg om ting de egentlig ikke har greie på. Ettersom jeg kan se så skriver de som er brukere av 1881 at de er fornøyde. Det tar i underkant av 30 sekunder å finne et nummer, det som kan ta tid er å finne rette vedkommende, og det blir vanskelig når kunden ikke vet om det er Ola Nilsen i Havnegt, eller Strandgt. !!! Jeg vet ihvertfall med 100% sikkerhet at opplysningen 1881 ikke haler ut tida, det hadde kunden raskt skjønt, og han hadde ihvertfall ikke ringt tilbake. God kundeservice består i å gjøre kunden fornøyd slik at han ringer tilbake....! Til dere andre....prøv opplysningen 1881 før dere uttaler dere !!!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #27 Skrevet 30. januar 2010 Til dere andre....prøv opplysningen 1881 før dere uttaler dere !!! Ser ingen grunn til det. Nummeropplysning på telefon er en utdatert tjeneste, og kommer ikke til å overleve på sikt. Er jo en grunn til at det nedbemannes og deles ut sluttpakker hos dere.
Lise G Skrevet 30. januar 2010 #28 Skrevet 30. januar 2010 Jeg bruker ikke ringe opplysninger, men jeg blir litt skeptisk til at 1880 må "dra ned" 1881 for å få mer kunder
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #29 Skrevet 31. januar 2010 Jeg bruker ikke ringe opplysninger, men jeg blir litt skeptisk til at 1880 må "dra ned" 1881 for å få mer kunder Det var vel 1888 som hadde den reklamen?
Shade Skrevet 31. januar 2010 #30 Skrevet 31. januar 2010 Her er det mye uvitenhet ! Synd at noen uttaler seg om ting de egentlig ikke har greie på. Ettersom jeg kan se så skriver de som er brukere av 1881 at de er fornøyde. Det tar i underkant av 30 sekunder å finne et nummer, det som kan ta tid er å finne rette vedkommende, og det blir vanskelig når kunden ikke vet om det er Ola Nilsen i Havnegt, eller Strandgt. !!! Jeg vet ihvertfall med 100% sikkerhet at opplysningen 1881 ikke haler ut tida, det hadde kunden raskt skjønt, og han hadde ihvertfall ikke ringt tilbake. God kundeservice består i å gjøre kunden fornøyd slik at han ringer tilbake....! Til dere andre....prøv opplysningen 1881 før dere uttaler dere !!! Når det finnes ansatte som har fått beskjed om å hale ut tiden og ansatte som har mistet jibben fordi de er for raske, hvordan kan du da si så bastant at 1881 ikke haler ut tiden? Er hele saken som sto i avisen oppspinn? Burde dere ikke få de til å dementere saken da? Eller kanskje ikke det går fordi det er sant..
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #31 Skrevet 31. januar 2010 Når det finnes ansatte som har fått beskjed om å hale ut tiden og ansatte som har mistet jibben fordi de er for raske, hvordan kan du da si så bastant at 1881 ikke haler ut tiden? Er hele saken som sto i avisen oppspinn? Burde dere ikke få de til å dementere saken da? Eller kanskje ikke det går fordi det er sant.. Jeg har jobbet for ett av disse firmaene, og vet at det er mye rivalisering dem imellom, konkurranse om de samme medarbeiderne osv. Skulle ikke forundre meg om han som sto frem får bonus for det av sin nye arbeidsgiver, men det forundrer meg heller ikke om historien er 100% sann. Stort sett er det samme ulla i alle disse selskapene. Mye inkompetente ledere og dårlig behandling av ansatte.
Lise G Skrevet 31. januar 2010 #32 Skrevet 31. januar 2010 Det var vel 1888 som hadde den reklamen? Åja, my mistake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå