Gjest omg Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 herregud, jeg klikker på facebook!! Det er noe feil og tull som skjer HVER bidige dag! Enten så er chaten helt borte, eller så er det enkelte profiler det ikke går an å gå inn på, eller så får jeg ikke sendt mail, eller så får jeg ikke lastet opp nytt profilbilde, eller så får ikke de jeg chatter med det jeg skriver, eller så står det at jeg har en mail i inboxen og når jeg trykker meg inn dit er det ingenting...Akkurat nå står det at jeg har 2 mailer i inboxen, men det går ikke an å komme INN i innboksen i det hele tatt. Hva feiler???? Og nei, jeg er ikke en sånn som er totalt avhengig av facen, jeg blir bare så lei av at det er så mye feil.
feuerstein Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Vit at du ikke er alene. Kommer ikke inn i innboks, får heller ikke kommentert noe.
Gjest Borghild Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg kommer heller ikke inn i innboksen. Har to mail jeg og. Irriterende.
feuerstein Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 ...men med facebook for mobil fikk jeg lest meldingen min
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Har hatt problemer med chaten, og nå kommer jeg ikke inn på facebook med internet explorer i det hele tatt. Får melding om at siden ikke kan åpnes, og må bruke en annen browser for å komme inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå