cypress Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg har brudekjolen min til salgs på finn.no. I dag fikk jeg telefon fra en som ringte fra noe som heter bryllupsmarkedet.no, og ville ha meg til å annonsere der i stedet. Det skulle koste 299,-. Men hvem i alle dager bruker den tjenesten?? Jeg har aldri hørt om nettsiden før, har noen av dere?? :klø: Etter at jeg la på kom jeg på at på finn.no står det i annonsen at man ikke ønsker kontakt med telefonselgere.. Det irriterer meg derfor litt at hun ringte.. Jeg trodde de da ikke hadde lov til å ringe? Er det noen her som har erfaring med denne tjenesten? Og for ordens skyld - jeg takket høflig nei til tilbudet hennes. Endret 20. januar 2010 av cypress
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hei du! Jeg ble også oppringt av denne tjenesten. Jeg var stressa og hadde hatt kjolen min ute for salg en stund, og tenkte meg ikke gjennom helt og svarte ja. Men det kostet ikke 299, det kostet 499... Fikk beskjed om at annonsen skulle komme på første siden i begynnelsen og jeg skulle få mail med passord for å endre annonsen. Hørte ikke noe mer og var inni mange ganger i løpet av dagen for å se om den hadde kommet ut. Da jeg fikk regningen i posten uken etter, ringte jeg for å si at jeg ville angre meg, for det ikke sto til forventningene. annonsen var ikke kommet på trykk og jeg hadde ikke fått mail. Da sier de at annonsen har ligget inne i en uke. og jeg finner til slutt annonsen under diverse og med et bittelite utsnitt av bilde jeg hadde. Jeg får beskjed om at jeg kan ikke avbestille noe som har ligget ute en uke, men kan benytte meg av angrefristen å betale bare for det jeg har fått, nemlig en uke. derfor kan jeg betale halve prisen. Irritert! vet ikke hva annet jeg kan gjøre, men vet jeg aldri kommer til å svare på sånne henveldelser mer.
NoAngel Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 jeg fikk en sms fra nettstedet ibryllup. men dette var gratis, så det var jo bare fint at de oppfordret til å legge ut der, selv om jeg ikke trengte det. jeg hadde ikke blitt imponert over dette nei. 500 for en dårlig annonse.. nei takk..
lilleGrethe Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Anmeld dem til forbrukerrådet og kontakt evt FBI eller TV2 hjelper deg (vet ikke hvilke av disse som går for øyeblikket) Telefonsalg skal det jo være angrefrist på, så der synes jeg Gjest over har en god sak. Slike useriøse aktører vil vi ikke ha noe av!
Wonders Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 meld i fra tvert! Send epost alle sammen. Kommer fler borti disse, få skrevet ned navn på hvem du snakker med slik at du har noe å referere til. Dette er hva jeg fant i brønnøysund http://w2.brreg.no/enhet/sok/treffliste.js...0&kommune=0 1
Majsus Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Hei. Vi har også blitt oppringt av disse fra bryllupsmarkedet.no. Tilbudet vi fikk tilbudt var kr. 998,- inkl. mva for 14 dager annonsering på bryllupsmarkedet.no og de ville sørge for god plassering. Siste gangen de ringte oss så forteller vi dem at de ikke har lov å ringe oss på grunn av at vi har krysset av for at vi ikke ønsker å bli kontaktet av telefonselgere. Også lurte vi på hvor mange unike brukere de har på bryllupsmarkedet.no - han hevdet at de hadde 12.000 ukentlige unike brukere. Etter en nærmere sjekk ser det ut som at dette er et opplegg i samarbeid med rubrikk.no så jeg skal vedde på at de tar tallene derfra. Jeg ser at det er endel kjoler der og regner med de alle har blitt lurt til å kjøpe en slik 14 dagers annonse. Vi fikk tilbudet på mail av dem og videresender denne til FBI (Forbrukerinspektørene på NRK) Regner med de tar tak i dette her. De driver råttent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå