Gå til innhold

Concealer for uren hud

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lady_*
Skrevet

Har letet etter tester på internett, og tips om hvilken concealer man bør velge hvis man har uren hud, men har ikke funnet noe. Noen som har erfaring med noen? Jeg har mineral concealer, men føler ikke den dekker så godt dessverre. Tar i mot tips og råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Everydayminerals sin og er veldig fornøyd med dekkevnen på denne. Jeg har veldig uren hud og denne dekker både kviser og kvisearr :)

Skrevet

Jeg ville gått til innkjøp av coastal scents camo quad. Der har de en med 4 ulike farger (blå, lilla, grønn, gul). Den gule er fin for å dekke urenheter, og så kan du ta en concealer i din hudtone over. Jeg bruker selv disse, og tar først den med farger og så den lyseste concealeren over. De hudfargede concealerne de har kommer i 4 ulike farger så man kan lett blande og få en farge lik sin egen.

kjøpes her

Skrevet

Er selv fornøyd med Coastal Scents 88 øyenskygge pallett. Men Coastal Scents sine ingrendienser kan være irriterende og faktisk fremprovosere kviser hvis du bruker de på huden. Concealeren som blir nevnt ovenfor Ingredients: Squalane (synthetic), Octyl Palmitate, Beeswax, Talc, Polymethyl Metharcrylate, Petrolatum, Propylaparaben. May contain:Titanium Dioxide, Iron Oxides.Jeg ville ikke brukt det på min egen hud som er uren, da flere av ingrendiense i concealeren sannsynligvis vil gi meg urenheter.

Skrevet
Er selv fornøyd med Coastal Scents 88 øyenskygge pallett. Men Coastal Scents sine ingrendienser kan være irriterende og faktisk fremprovosere kviser hvis du bruker de på huden. Concealeren som blir nevnt ovenfor Ingredients: Squalane (synthetic), Octyl Palmitate, Beeswax, Talc, Polymethyl Metharcrylate, Petrolatum, Propylaparaben. May contain:Titanium Dioxide, Iron Oxides.Jeg ville ikke brukt det på min egen hud som er uren, da flere av ingrendiense i concealeren sannsynligvis vil gi meg urenheter.

Oj, dette visste jeg ikke. Har heldigvis ikke hatt noe problem med noe utbrudd med denne, egentlig litt rart for jeg reagerer fort på produkter som inneholder dårlige greier. Veldig synd også, for den dekker så utrolig bra. Er helt avhengig av den til under øyne og på mørke flekker fra jeg hadde uren hud.

For uren hud må jeg bare slenge inn at Jan Marini reddet meg, det tok vel ca 3 mnd så var det vekk og jeg har prøv alt av produkter og antibiotikakurer fra hudlege. Litt off topic men..

Skrevet
glominerals gloCamouflage Oil-Free Base er god for uren hud :) Jeg bruker denne på småurenheter og er veldig fornøyd med den :)

Hvordan er desse i fargen? Synes alle så ganske mørke ut på bildene.

Vil de passe til lyys, vinterblek, nordisk hud?

Skrevet (endret)

Jeg har passe lys vinterblek nordisk hud og bruker natural :)

De er lysere enn de ser ut på bildene :)

Endret av Heidie
Gjest Gjest_norah_*
Skrevet
Har letet etter tester på internett, og tips om hvilken concealer man bør velge hvis man har uren hud, men har ikke funnet noe. Noen som har erfaring med noen? Jeg har mineral concealer, men føler ikke den dekker så godt dessverre. Tar i mot tips og råd!

selv er jeg mest fornøyd med IDs concealer for urenheter og dekkevne, men det var kanskje den du ikke var så fornøyd med?

Skrevet

jeg bruker den fra clinique, den i liten tube med sølv kork, til ringer under øyne og kviser, helt nydelig. Må kjøpe mer av den gitt.

Ellers kan jeg anbefale den tykke stiften til Body Shop, den er litt fetere, men dekker maks uten å tørke huden så den flasser. Til den er det oxo en blyant-kvisser, som man bør invistere i.

Disse dekker oxo på andre steder på kroppen, selv om man har jakke over på vei til, uten å bli gnidd av. Jeg synes oxo de tåler regn/snø yppelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...