Supramundane Skrevet 20. januar 2010 #1 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg syns tulipaner er så nydelige, og er litt fristet til å ha det i brudebuketten og til pynt på bordene... Så var det noen som hintet litt til meg om at tulipaner ikke var så veldig "bryllupsk"? Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Jade Skrevet 20. januar 2010 #2 Del Skrevet 20. januar 2010 Tulipaner trenger utrolig mye vann, så da må du ha en eller annen lur løsning for brudebuketten ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 20. januar 2010 #3 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg skal ha hvite tulipaner som brudebukett. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med vann enda, men tipper de bare skal stå i en eller annen vannkrukke helt frem til kirkedøren omtrent ... Da skal det gå veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 20. januar 2010 #4 Del Skrevet 20. januar 2010 Har det ikke noe å si når på året man gifter seg også? Får man tak i fine tulipaner året rundt? Spør fordi jeg har vurdert tulipaner selv. Kunne hatt friske tulipaner i huset året rundt jeg, om det var opp til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, det var noen gode poenger... Hmm... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå