fru sp Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg leter etter musikk til brudevalsen, jeg har lyst på en sang. Gjerne noe moderne, men lyrikk. Noen tips?
fru sp Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2010 Nå har jeg funnet mange fine sanger som er 3/4 dels takt, altså vals
Sofia Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Nå har jeg funnet mange fine sanger som er 3/4 dels takt, altså vals Tips mottas da med takk! Vi har ikke funnet ut hvilken sang vi skal ha men tenker litt på å ikke ha vals men en rolig dans til Henning Kvitnes "Sånne som oss", som da liksom er "vår" sang.
fru sp Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Hei! Søkte litt rundt igår, fant mange sanger, her er noen jeg husker: Someday me prince will come From this moment on Come away with me Perfect day av Lou Reed Three times a lady av Lionel Richie If I aint got you av Alicia Keys What a wonderful world av L Armstrong Vitos waltz fra Gudfaren Og Leonard Cohen sin sang waltz...et eller annet. Vi har valgt en sang av Tim Christiansen, den heter Right next to the right one, den cdn fikk jeg av min kjære for flere år siden og jeg var alltid spesielt opptatt av den sangen, nydelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå