zapp Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg og samboeren min skal til NY en uke i mars! Endelig :D Hva må vi få med oss og hvor er det best å shoppe klær som ikke er altfor dyre? Vi skal bo på et hotell som er mellom times spuare og central park. Noen her inne som har vært i NY i mars? hvordan er været? og så lurer jeg veldig på hvordan central park ser ut på den tiden
Purple Basil Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Century 21 må dere innom! Designerklær til nedsatte priser, kan være veeeldig fullt så vær der tidlig;)
Gjest tuppelita Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Var i NY i mars for fem år siden, da var det noen ganske sure dager der det var behov for skjerf og hansker Hvis du er på utkikk etter joggeklær er Areopostale ikke så veldig dyr.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Kommer aldri til å forstå meg på folk som vil bruke tiden sin på å kjøpe klær når de er i en så fantastisk by, altså. Men hver sin smak, og hver sine penger Central Park i mars: http://picasaweb.google.com/lh/photo/UGhLvKrD6GfhDOlY0xQfnA
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Er bare å tusle nedover Broadway så kommer du borti mange artige butikker:) Heldiggris! Jeg er misunnelig, elsker NY - drømmer meg tilbake dit hver dag. Hva heter hotellet forresten? Var det billig?
*lilly* Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Jeg og samboeren min skal til NY en uke i mars! Endelig :D Hva må vi få med oss og hvor er det best å shoppe klær som ikke er altfor dyre? Vi skal bo på et hotell som er mellom times spuare og central park. Noen her inne som har vært i NY i mars? hvordan er været? og så lurer jeg veldig på hvordan central park ser ut på den tiden Jeg har vært i NY i mars, og da var det snøstorm! Hadde ikke trodd det kunne være så sur vind midt i NY, iskaldt.. Ta med dere varme klær, så går det nok bra. NY er jo fantastisk uansett Century 21 syns jeg er oppskrytt, finner aldri noe der. Altfor kaotisk og rotete.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Century 21 syns jeg er oppskrytt, finner aldri noe der. Altfor kaotisk og rotete. Ikke tidlig om morgenen. Vi var der tidlig, og fikk gå helt i fred:) Klærne er nå så som så. Mange designerklær ser ut som noen filler fra HM men har en annen merkelapp på, så veldig mye er det ikke å skryte av der. Uansett kom jeg ut derfra med billige, gode joggesko, sportsBHer, et par topper og et par finkjoler, sammen med hudpleieprodukter og litt dilldall som øredobber og veske. Mannen fikk seg også en Hugo Boss dress, som ble innsydd av naboskredderen. Kjempegodt kjøp:) Men lykke til i NY! Jeg er misunnelig så det holder! Men reiser dit til sommeren igjen;)
zapp Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2010 Er bare å tusle nedover Broadway så kommer du borti mange artige butikker:) Heldiggris! Jeg er misunnelig, elsker NY - drømmer meg tilbake dit hver dag. Hva heter hotellet forresten? Var det billig? Hotel Mela heter det Til sammen kommer det på ca 7000 for 1 uke for oss to. Tips til noen andre ting vi kan finne på?
zapp Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2010 Ikke tidlig om morgenen. Vi var der tidlig, og fikk gå helt i fred:) Klærne er nå så som så. Mange designerklær ser ut som noen filler fra HM men har en annen merkelapp på, så veldig mye er det ikke å skryte av der. Uansett kom jeg ut derfra med billige, gode joggesko, sportsBHer, et par topper og et par finkjoler, sammen med hudpleieprodukter og litt dilldall som øredobber og veske. Mannen fikk seg også en Hugo Boss dress, som ble innsydd av naboskredderen. Kjempegodt kjøp:) Men lykke til i NY! Jeg er misunnelig så det holder! Men reiser dit til sommeren igjen;) Må nok innom og se litt Kan jo hende vi får tak i noen kupp
*lilly* Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Ikke tidlig om morgenen. Vi var der tidlig, og fikk gå helt i fred:) Klærne er nå så som så. Mange designerklær ser ut som noen filler fra HM men har en annen merkelapp på, så veldig mye er det ikke å skryte av der. Uansett kom jeg ut derfra med billige, gode joggesko, sportsBHer, et par topper og et par finkjoler, sammen med hudpleieprodukter og litt dilldall som øredobber og veske. Mannen fikk seg også en Hugo Boss dress, som ble innsydd av naboskredderen. Kjempegodt kjøp:) Men lykke til i NY! Jeg er misunnelig så det holder! Men reiser dit til sommeren igjen;) Jeg var der når det åpnet, så det var ikke det at det var mange folk. Jeg syns bare ikke at jeg finner noe bra, og jeg har vært der flere ganger. Ville heller prioritert å dra til f.eks. Soho og andre steder litt utenfor tjukkeste sentrum. Der er det mange spennende butikker og veldig fint å bare gå og kjenne på steminingen. Det er mange reiseguider på nettet, Costume og Henne har en shoppeguide som jeg syns var fin! Misunnelig på dere, har lyst tilbake snart! NY er fantastisk
simba80 Skrevet 23. januar 2010 #11 Skrevet 23. januar 2010 søk etter NY-tråd her på reiseforumet så finner du masse tips og slipper å vente på svar! Vi var der i fjor rundt 18 mars, det var ikke noe snø og bare oppholdsvær.Hadde vinterjakke men joggesko. Central park var ganske fargeløs, men masse søte ekorn og absolutt verdt å få med seg! Husk gode sko, for selv om man tar banen rundt så blir det myyyye gåing:)
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Vi var i New York i mars i fjor, og det var kjølig særlig på kveldene. Og av og til sur vind.
Sheherasade Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 Century 21 må dere innom! Designerklær til nedsatte priser, kan være veeeldig fullt så vær der tidlig;) Kjøpte noen flotte kjoler der! Ellers er jo 5th Avenue morsomt. og Soho. I NY!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå