Gå til innhold

BLOMSTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en brudebukett med hvite roser, brudeslør og noe lilla blomster stukket innimellom. Jeg skal ha grønne blad som en ramme rundt buketten. Husker ikke hva de heter (håpløs når det gjelder blomster).

Den kom på 1200.- 3 stk corsager a kr. 125 = 375.- + blomster til å pynte lokalet. Her skal jeg ha de samme blomstene, og sette en av hver i høye champagneglass. Det gjorde jeg til min sønns konfirmasjon ifjor og fikk masse skryt for de. Enkelt men lekkert. Skal ha 20 stk slike glass.

Prisen på alt kom på 2.500.- Veldig greit.. og under budsjettet som vi hadde satt til 4.000.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi brukte:

1000 kr på brudebuketten

140 kr på 4 brystbuketter (mamma laget de)

1600 kr på grennelliker

200 kr på en potteplante med hjerteranker (står i stua i dag)

Samlet: 2940 kr.

Mamma lagde dekorasjonene av hvite grennelliker og hjerteranker (etter min ide). Vi dekorerte utenfor lokalet med blomster fra hagen, kirka var allerede pyntet nok.

Endret av Concertina
Skrevet

da er blomstene bestillt fra Sandefjord, fikk enorm god hjelp og en veldig fin pris i mine øyne.

Blomster til bordene; en stor og 6 små, brudebukett, lang, to forloverbuketter, knappehullsblomst til tre, blomsterpikebukett og hundre roser til kaka ;))

Alt dette får jeg for mellom 8-10.000kr og i tillegg levert til meg!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min tilkommende skal få kjøpe brudebuketten (er jo en gammel tradisjon) og så må vi jo ha knappehullsblomster til brudgom, forlover og fedre (bør brødrene våre også ha?) Tror ellers vi bare kjøper noen blomster på mester grønn eller noe for der får man jo 3 for 2 av diverse blomster. Men synes det er vanskelig å vite hva vi skal beregne. Håper vi skal få det til rundt 1000 lappen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...