Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å slappe av og nyte dette.

Er så redd for at jeg skal lukte vondt, smake ekkelt eller at han gjør det kun fordi han føler han må o.l.

Vegrer meg så mye for dette at jeg ikke lar han få lov.

Er jeg unormal eller er det flere som har denne frykten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sex med mange kvinner og har aldri hatt problem med en eneste en i forhold til dette. Normal renslighet er et "must".... Jeg har aldri hørt venner heller som har hatt problem med renslige kvinner. La han gjøre det en gang du er nydusjet...slapp helt av og nyt det. Gi hint om hva som er godt og hva som ikke er godt. Dere bør kunne prate såpass åpent sammen at han kan si fra om han har lyst eller ikke.

Skrevet

Har dere prøvd 69?

Da slapper jeg i hvert fall bedre av!

Skrevet
Har dere prøvd 69?

Da slapper jeg i hvert fall bedre av!

Veldig godt tips :)

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Jeg har helt angst for det.. Tenker både på hvordan det ser ut, lukter og smaker.. Håper jeg kan bli litt mer avslappa med det snart, for det er faktisk slitsom å være på denne måten.

Skrevet

Dersom en mann går ned på deg, så er det hans ansvar å stoppe om han ikke liker det. Ditt ansvar er å like det.

Skrevet

skjønner ikke hva som går av jenter om dagen, de fleste har jo null selvtillit...

Og hvorfor gidde å ha sex med en kis du ikke er komfortabel med??

Skrevet (endret)

Ganske enig, egentlig!

Ikke ha dårlig samvittighet. Han gjør det mest sannsynligvis veldig mye for sin egen del også ;) det sier i hvert fall min kjære.

Hvis du føler så ubehag kan det imidlertid hjelpe å "gjengjelde tjenesten", som jeg nevnte. Enten samtidig i 69, eller før han går ned på deg.

Og det med lukt og smak: De aller fleste gutter (og lesber for den saks skyld) synes faktisk det er mye mer sexy og opphissende å smake og lukte deg, ikke såpe. Spør han litt ut, da vel! Si at du føler det sånn. Han kommer nok til å berolige deg, hvis han er noe å samle på ;)

Endret av ¤Pernille¤
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen kompiser klage på at damene smaker vondt etc. Jeg har derimot hørt noen klage på at de har møtt ei dame som ikke vil bli slikket..

Menn flest liker å gjøre det, noen elsker det over alt på jord. De liker å se kjønn og de liker å smake kjønn. Så lenge du har normal hygiene så går det bra.. trenger ikke være nydusjet engang, mine partnere har til og med slikket dagen derpå etter at vi har hatt masse sex kvelden før og han gjerne har kommet i meg og alt. Åpen som jeg er så har jeg spurt om det er noe digg, men de bryr seg ikke.

Hva tenker du når du suger en pikk? Har han god hygiene så smaker det ikke vondt. Det smaker bare kjønn, og den smaken er tennende. Regner med at du også synes alle pikker du har vært borti er fine, for du tenner på pikk og ikke minst så tenner du på mannen den henger fast på. Det er helt likt for menn.

Så stress ned, slapp av og nyt

Skrevet

Jeg tror det er en eller annen dust av en mann der ute et sted, sansynligvis er han skaphomofil, som går rundt og sprer rykter om at damer smaker vondt, bruker ord som fiskemottak og reketråler. Ingen menn tror på ham, fordi de vet bedre, men damene?!? De stakkars damene som er usikre på seg selv, de hører på disse dustete ryktene, og vasker på seg soppinfeksjoner og skrubbsår i musa, og egentlig smaker de supergodt...

Får jeg tak i han ryktemannen, så skal jeg karnøfle'n!

Skrevet

Kvinner er langt gladere i pikk enn det menn er i fitta - for å si det mildt. Menn flest hater å gi jenter oralsex.

Skrevet
Kvinner er langt gladere i pikk enn det menn er i fitta - for å si det mildt. Menn flest hater å gi jenter oralsex.

Takk for at du uttaler deg om "menn flest", dust.

Skrevet (endret)

Og godt du vet hva kvinner liker også.

Applaus til deg... :glare:

Endret av ¤Pernille¤
Skrevet

Jeg har igrunn bare en ting å si til deg: Hold kjeft om ting du ikke har greie på!

Skrevet
Jeg har igrunn bare en ting å si til deg: Hold kjeft om ting du ikke har greie på!

Hurra for deg, derimot! :jepp:

Skrevet

Har samme tanker som TS, men de gangene jeg har vært med på slikt så har det ikke virket som om det har vært et problem, og jeg har holdt meg renslig. Men jeg synes ikke det er veldig tennende da jeg ikke klarer å slappe helt av. Tar sikte på at det kommer seg med årene!

Kan jeg slenge inn et sidespørsmål?

Hvorfor er 69 bedre? Jeg føler egentlig at i 69 vil han komme mye nærmere det minst appetittelige hullet...Jeg har aldri prøvd nettopp av frykt for at han skal få nesen trykt oppi rumpen.

Vet at han synes det er dumt for hans store drøm er 69. Noen erfaringer med dette?

Gjest Jente16
Skrevet

jeg har "store" indre kjønnslepper, er det ekkelt å slikke? Og er det turn-off?

Skrevet (endret)
Hvorfor er 69 bedre? Jeg føler egentlig at i 69 vil han komme mye nærmere det minst appetittelige hullet...Jeg har aldri prøvd nettopp av frykt for at han skal få nesen trykt oppi rumpen.

Vet at han synes det er dumt for hans store drøm er 69. Noen erfaringer med dette?

For min del liker jeg 69 fordi da har jeg følelsen av at jeg gjør det deilig for ham også - også liker jeg smaken av ham og følelsen av å suge ham rett og slett, dermed blir det en enda bedre opplevelse.

Og du er da ikke nødt til å sitte på fjeset hans :ler:

Dere kan ligge på siden begge to slik at begge får maks bevegelsesrom, eller han kan være over deg. Det er igrunnen bare å prøve seg frem.

Og er du vanlig renslig er ikke det bakerste hullet ekkelt heller.

Endret av Suzy
Skrevet
jeg har "store" indre kjønnslepper, er det ekkelt å slikke? Og er det turn-off?

Huff, jeg syns det er så trist å merke alle unge jenter her inne (og andre steder) som er så usikkre på både sex,seksualitet, kjærester og utseendet - både generelt utseendet og kjønn.

Husk at guttene dere er sammen med/har sex med er overlykkelig over å være i seng med akkurat deg. Og han er supertent på akkurat deg. Om du syns det er vanskelig å slappe av å nyte det for din egen del så er det ingenting som styrker selvtilliten hans så mye som å se at akkurat du nyter det han gjør.

Det kan godt hende at det blir lettere for dere å nyte det om dere kan kose og kline og varme skikkelig opp før dere går til oral-sexen. Jeg støtter også andres forslag her om 69 hvor du kan gi tilbake samtidig som du får. Kjønn, mus, kjønnslepper og rumpehull - glem det og nyt det. Det er 99,99 % sannsynlig at du/dere ser helt normale ut. Jenta må heller ikke ligge øverst. Omvendt er fullt ut mulig og også på siden...

Go girls! Oralsex er noe av det beste dere kan få :goodbye:

Skrevet

Ene eksen min var ikke så komfortabel i begynnelsen fordi hun var ikke sikker på at menn likte det, derfor fortrakk hun at jeg ikke gjorde det...

Etter hvert ble det noe bedre, men jeg tror at hun aldri ble 100% komfortabel med det.

Og jeg elsker å slikke en jente! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...