Gjest TS Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hei! gjør litt undersøkelser og lurer på hvor mye folk er villig til å betale for å leie en bryllupsplanlegger? Tenker da på at man har en person som hjelper til med alt av kreative forslag, anbefalinger, bestillinger, er til stede på dagen og trekker i alle trådene, dekorerer. Personen vil da planlegge sammen med dere, og gjøre akkurat så mye eller lite som dere vil - slik at dere fortsatt kan kose dere med planleggingen, men slippe stress - og ha noen som finner frem det beste og mest relevante for dere. Hvor mye synes du en slik tjeneste er verdt? Hva skal til for at du/dere skulle ha leid en planlegger? Håper dere har tid til et raskt svar
Sunshine Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Det synes jeg er et veldig vanskelig spørsmål å svare på... Det avhenger vel av budsjettet tror jeg. Jeg kunne kanskje betalt 10 000 hvis jeg skulle hatt sånn hjelp, men jeg liker å holde på med tingene selv.
LimaLama Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg ville ikke hatt det....nyter hvert sekund med planlegging..... (må si at jeg ikke har begynt med monteringen av 50 innvitasjoner ennå.....hehe...) Men har hatt venninder som ønsket seg en planlegger for enhver pris... Hvis det ikke var for at jeg jobbet i full jobb, hadde jeg meldt meg til tjeneste for ideer og bryllupsforberedelser! Men hva jeg skulle tatt for det? Aner ikke..... Vet jo at det finnes flere planleggere...du bør ring litt rundt og hør på pris....
Rampolina Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Nope, det ville jeg absolutt ikke hatt. Og vet ikke om noen som ville det heller.. jeg tror ikke vi er "helt der" ennå, som f eks USA. Men vi har jo bryllupsplanleggere her i landet, brudepikene eller noe. Hva de tjener aner jeg ikke.
andemor Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Vurderer du å bli bryllupsplanlegger, eller vurderer du å leie en? Hmm.. Kan tenke meg at det er en fin jobb da. Mye glitter og stas. Jeg vil også helst planlegge alt selv. Men, såklart, hvis jeg hadde hatt masse penger og hadde planer om å invitere veldig mye folk (som over hundre og femti stk kanskje...) så ville jeg nok ha vurdert det. Så.. I denne hypotetiske verden der jeg har masse penger ville nok en slik tjeneste være verdt en del, alt etter hvor mye jobb det blir såklart. Vanskelig å si noen sum...
maradonna Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Synes det hoeres fantastisk ut jeg, deilig aa slippe alt av styr men likevel kunne trekke i alle traadene selv. Og tenk saa mye mindre stress det maa vaere paa selve dagen. Hadde glatt betalt 10.000 for det, hvis det inkluderte alt av koordinering, ta seg av bestillinger, soerge for at alt er i orden paa selve dagen etc.
Christal Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Betale noen får gjøre jobben jeg elsker å gjøre selv? Næh
lilleGrethe Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Jeg ville heller ikke hatt det. Ønsker å planlegge selv. Og det er nok det svaret du vil få her på KG - er ikke litt av poenget med at vi er her at vi liker å styre og ordne med dette?
AngelFare Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Hvor mye synes du en slik tjeneste er verdt? Hva skal til for at du/dere skulle ha leid en planlegger? Jeg hadde ikke betalt noen for å gjøre det som er sjarmen av å ha ett bryllup. Samle gode venner og familie å planlegge bryllup, kjenne på stresset og delta i en planlegging. Jeg hadde aldri latt noen gjøre den jobben for meg og gubben. Gjerne hjelp fra familie og venner, men aldri i verden noen jeg ikke kjente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå