Gjest Katybride Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Ville bare komme med et lite tips til blivende bruder som planlegger kjole - gå til weddingchannel.com og klikk på "my virual model" - der kan du lage en modell av deg selv, med dine proporsjoner, og prøve brudekjoler i "prøverommet". Ganske artig - man ser hvertfall hvilke fasonger man kler! De har massevis av brudekjoler som man kan se på ellers også, og massevis av info - mye mer aktuelt for amerikanere, men en del artige ting. Litt gøy å planlegge/drømme seg bort og få litt inspirasjon.
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 For ikke å snakke om at man kan lage egen hjemmeside her som man kan dele med familie og venner!!!
zala Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Jeg fant det ikke jeg Kan du ikke lage en direkte link.
14062003 Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Ah! Takk. Litt sent for brudekjolen min, men allikevel nyttig! PS: Jeg synes modellen passet best noe liknende den kjolen jeg faktisk hadde. Det er godt å se, siden jeg trodde jeg kunne ha funnet en kjole som passet min kropp mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå